Klar for å bli mamma Skrevet 25. februar 2009 #1 Skrevet 25. februar 2009 Ser du fortsatt graviditet på oss i mars/april. Vi trudde vi skulle få starte med hormonkur i forbindelse med ivf no i mars, men var ikke plass så får se om det blir oppstart i april:-) Men har eggløsning i slutten av neste uke (rundt 5 mars), ser du noe om når eg har eggløsning:-) I dag skal eg faktisk til healer for å se om ho kan løsne nka eller hjelpe oss, mannen ville ikke sia han ikke trur på det, men eg skal prøve.. Så har vi no prøvd ivertfall:-):-) Det e ei stund sia vi har fått prøvd å bli gravid sia han har pendla i jobben så no har vi prata om å prøve 100 %. Litt mer sex å hjemmekos å mindre trening tenkte vi. Ser du noe ang oss:-) For første gang kjenne eg at tålmodigheta og redseln for å starte på ivf e ankommet, har liksom gleda meg, men litt skummelt å tenke på no for tia...... jeg 250777, han 190870 Tusen takk:-)
Lykkelig med Maiken Skrevet 27. februar 2009 #2 Skrevet 27. februar 2009 Dytter:-) ser du om vi blir gravid ved prøverørs eller på normalt vis:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå