Gå til innhold

bekymret pga for mye fostervann :(

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 39, og på kontroll i dag målte jordmora svært hopp på symfyse målet. Jeg har under hele svangerskapet hatt lave sf-mål, men på ei uke hadde målet økt enormt. plutselig ligger jeg på den røde streken. Magen min føles også sprengt, jordmora slet med å finne ut hvordan babyen lå. Hun mistenkte at jeg har for mye fostervann, men ville avvente det. Greit tenkte jeg da, men etter å googlet litt på nett ser jeg jo at det faktisk kan være svært negativt å ha mye fostervann. Nå er jeg bekymret!! :(

noen her med erfaring på det med mye fostervann? sukk..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139705038-bekymret-pga-for-mye-fostervann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm vet desverre ikke noe om dette, men jeg trodde og at det ikke var et problem å ha for mye, heller det å ha for lite.. Tror nok jordmora di hadde gjort noe dersom det var noe å bekjymre seg for. Du er jo i uke 39 skriver du og da er det jo på termin. Dersom de ser det som ikke bra da, er det jo ingen problem å sette i gang fødselen. Ungen er jo ferdig så det ville ikke vært noe problem at han/hun kom ut nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...