Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Del Skrevet 24. februar 2009 I vaksineklagen som er skrevet her er det ei som gir seg ut for å være webmaster. Bør hun få holde på? Klipp og lim under.... Hei. Det er helt unødvendig å dra vaksinedebatten inn hit. Skal dere være uenige om dette, får dere bruke krangle eller være høflig uenige på vaksine:) Jeg skal uansett be Siri titte litt på vaskinedebatten og se om vi må moderere litt... Ta det pent og respektèr hverandre... Webhamster AK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 25. februar 2009 #2 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er webmaster. De bare tester litt forskjellige nick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #3 Del Skrevet 25. februar 2009 Tror nok du må holde ut med meg en liten stund til:) Jeg endret litt på nicket mitt mens vi holdt på med oppgraderingen - og så har det blitt værende. Liker hamstere. Og så må man holde litt på humoren, vet du:) Nyttig egenskap her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #4 Del Skrevet 7. mars 2009 Tror jeg overhodet ingenting på. I tillfelle veeeldig useriøst av et nettsted og holde på slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 15. mars 2009 #5 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei! Det er faktisk sant det var webmasteren vår som i et anfall av skrivefeil syntes det var morsomt å være hamster for en stund. Hun har imidertid desverre sluttet. Om en drøy uke får vi en ny en, han heter Espen og vil således hete webmaster Espen. Så er dere forberedt. Jeg skal legge det ut på oppslagstavla vår, så det blir kjent for alle. Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå