Gå til innhold

Utrolig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet og lest på dette forumet i kveld. Må le når jeg ser hvordan folk hisser seg opp når en stakkars vaksinetilhenger kommer med sine meninger om vaksiner. Jeg må si at det ser ut som at dette forumet kun er for de som er mot vaksiner.Her er det ingen nåde for de som er for vaksiner.

Leste her inne tidligere(kan ikke huske hvilken link.,det jo hundrevis..) at vaksinene i vaksinasjonsprogrammet inneholder kvikksølv som konserveringsmiddel.Dette er helt feil.

Skulle ønske at dere som er mot vaksiner kunne roe gemyttene deres, Har ikke sett noen vaksinetilhengere her inne som har kalt dere motstandere med ufine bemerkninger.

Jeg blir i allefall ikke overbevist av denne agressive holdningen. Vet om flere her inne som er enige med meg. Skal jeg bli overbevist må dere gå roligere til verks,ikke bit hodet av meg fordi jeg kanskje er uenig eller undrende.

Man må kunne ytre sine meninger her inne,enten man er for eller kontra,lege eller naturmedisiner....eller kanskje bare litt usikker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste normale har gitt opp dette forumet for lenge siden. Her er det bare et sammensurium av forvirrede vaksinemotstandere. Hehe.

Skrevet

Det er jeg som startet denne saken.. Jeg tror nesten jeg må si meg enig... Men det er god underholdning!

Skrevet

Helt enig med deg! :) Jeg regner med det var mine innlegg du siktet til? Jeg har forklart hvorfor jeg er her og stikker hodet fram gang på gang i innlegget jeg akkurat skrev i en annen tråd. Jeg tror det er mange som er enige med deg, og jeg har faktisk fått støtteinnlegg på PM fra folk som er redde for å poste det her inne fordi folk er så aggressive.

Skrevet

Hei :)

jeg må si meg enig i mye av dette, aggresive svar fungerer i mot sin hensikt når noen kommer for å lese om noe de syntes er viktig og skummelt og i tillegg er helt nytt for de å måtte tenke på.

forumet skulle også vært lettere å finne frem i, med katgorier f.eks.

jeg kom hit i leting en gang jeg og, og kunne ikke bruke forumet sånn sett, jeg måtte lete andre steder for å greie å få en oversikt, pluss at all kranglingen ga meg absolutt ingenting, men jeg har kommet tilbake og funnet mye bra info her ! jeg har også fått stor forståelse for de som ikke greier å holde roen lengre.

av og til greier jeg ikke å holde roen selv, for det er et vanvittig tema.

Jeg har ikke vært på dette forumet veldig lenge, men jeg har sett at om en bekymret mor spør om noe så får hun ofte bra svar, som regel får de råd om å lese til de ikke er i tvil lengre...redselen og bekymringen folk har rundt dette er ikke bra, og da tror jeg og håper jeg at noen har fått litt hjelp her sånn sett.

men om det derimot kommer noen og poster den typiske infoen vi faktisk er her inne og tviler veldig sterkt på, ja da kommer det gjerne noen saue kommentarer i fra noen her :) noen ganger på sin plass, andre ganger kunne det heller oppstått en bra diskusjon.

For meg er det mest irriterende når noen tror vi bare går ut i fra det de kaller f.eks. svada, jeg for min del har bare gått ut i fra forskning som er gjort, så da blir jeg veldig provosert.

Jeg ser også at flere ikke gidder å lese litt av forskningen, de regner vel bare med at det er tull, og skriver t.o.m. at de ikke gadd å lese det i sine inlegg. Ikke lett da!

at ingen snakker negativt til oss er ikke riktig.

her blir man kalt paranoid, gale, at vi ønsker barna våre vondt !

au

Skrevet

"Må le når jeg ser hvordan folk hisser seg opp når en stakkars vaksinetilhenger kommer med sine meninger om vaksiner. Jeg må si at det ser ut som at dette forumet kun er for de som er mot vaksiner.Her er det ingen nåde for de som er for vaksiner."

Ja, stakkars de 95% som gjør som alle andre. Fryktelig at det finnes et eneste sted på kloden hvor dere overhøvles på lik linje med oss motstandere.

Skrevet

... så det er derfor dere er så utrolig sinna?

Skrevet

Generalisering er dere sauer skikkelig gode til.

Skrevet

Bare død fisk flyter med strømmen.

Skrevet

Hihi, mye tyngde i svarene her:)

Skrevet

ja, det re temmelig nitrist å diskutere med sånn som ikke klarer å fatte at vaksinespørsmålet ligger litt dypere enn på nivå med sprøyteskrekk, jeg er eiendommelig imponert over at folk fortsatt klarer å ligge flate etter å diskutere viktigheten av vaksinering, samma styret hver jævla gang, "paranoide" vaksinemotstandere og folkehelseoppgulp....dere bør skaffe dere andre hobbyer en diagnostisering på skjørt grunnlag og autoritetsunderkastelse....jeg skulle fint godkjent en vaksine mot saktmodighet og naivitet...den er dypt etterlengtet og ville gjordt barna deres immune mot ethvert angrep fra ignoransens og underkastelsens høyborg som svarer til 90% av foreldreskapet i dag!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...