Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hva tenker folket her inne om denne vaksinen?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Tenker at jeg heller vil ha vaksine enn hepatitt B.
Helseinterressert Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 I 1990 viste undersøkelser i England blant 598 leger at 50 prosent av dem avsto fra å la seg vaksinere mot hepatitt B til tross for at de selv tilhørte en høy risikogruppe. (British Med. Jnl 27/1/-90). Hepatitt B-vaksinen er laget av blod fra mennesker som er infisert av hepatitt B-viruset, noe som kan utvikle AIDS. (Aquired Immune Deficiency Syndrome). Når man begynte å vaksinere homsene i New York mot hepatitt så man økning i immunsvikt i kjølvannet. En studie fra The Lancet i 1991, viste en hepatitt B-infeksjonsrate på 20 prosent blant 358 gambiske barn, som alle var hepatitt B-vaksinerte. Myndigheten har opplysninger om alle skadene vaksiner påfører, men de skjuler dem. Det tok 45 år å innrømme at 175.000 - 600.000 amerikanske soldater ble smittet med hepatitt B (leverbetennelse) fordi viruset fantes i vaksinen mot gul feber. Et stort antall barn blir rammet av omfattende nevrologiske abnormiteter, som en katastrofal følge av vaksinasjoner.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jeg ville helt klart tatt vaksine mot hepatitt B dersom jeg var i risikosonen. Det er så fort gjort å stikke seg. Innmari kjedelig å bli smittet. Desverre finnes det ikke noen vaksine mot hepatitt C som er en mye mer alvorlig sykdom.Kan lede til leverkreft. Ville også tatt vaksinen hvis jeg skulle reist til eksotiske himmelstrøk. Man vet aldri hva slags sykehus man kan ende opp på dersom man skulle bli syk.
Helseinterressert Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Kan vel også legge til at jeg selv mistet bevisstheten under ei halvtime etter denne og at en som vaksinerte seg samtidig gradvis fikk forverret helse etterpå og ikke er i live lenger i dag.
Helseinterressert Skrevet 28. februar 2009 #6 Skrevet 28. februar 2009 Du kan nok få denne vaksinen blant mange snart. Fhi anbefaler nå at Hepatitt B vaksinen blir en del av barnevaksinasjonsprogrammet: http://www.fhi.no/dav/681c921286.pdf
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2009 #7 Skrevet 28. februar 2009 det er jo selvsagt galskap å innføre denne vaksina som rutine, det er ikke en vanlig sykdom,l det kommer aldri til å bli den gies til nyfødte og i frankrike er det søksmål over hele linja, jeg personlig antar dette er årsaken til at vi i vesten nå ser at krybbedød sniker seg ned mot nyfødtalder og ikke ngre holder seg til vaksineintroduksjonsalder som er tre mnd....og vi vaksinerer allerede de fleste unger av utenlandsk opprinnelse for tub og hep b ved fødsel......lykke til med slaktet sier bare jeg!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå