Gå til innhold

Noen fra Oslo ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej! Maria heter jag och bor på Röa i oslo... Går in i uke 13 imorgon med mitt andra barn, har en son, Elliot, som blir 3 år i aprill....

Föler mig väldigt bra faktiskt, mye bedre än sist gång.... vad med dere??? Har ingen direkte venner med barn här i Oslo så det blir rätt tomt ibl.... Kanske man lär känna noen här :) MVH Maria med familj

Skrevet

vi er faktisk ganske mange her fra oslo, blir nok et treff på våren tenker jeg :)

Skrevet

er også fra oslo :) ta kontakt hvis du vil :)

Skrevet

Oslo jente her også :) Er 10+1 idag, venter mitt første barn! Kjempekoselig å komme i kontakt med andre Oslo jenter.. Gleder meg til treff etterhvert :D

Skrevet

Hei nesten Oslo jente her også (Bærum, og i gåavstand fra Røa).

Venter min nr 3 og 4 og går mye tur i området Bogstad/Fossum (ja så og si hver dag :))

Skrevet

Vi bor også på Røa og har 2 barn på 2,5 og snart 5 år:-)) Kjekt med flere i nærheten og hadde vært hyggelig å holde kontakten underveis...

Skrevet

Jeg er også Oslojente :) Bor for tiden i Vika

Hadde vært koselig med Oslotreff utover våren!

Skrevet

Hei hei..Jente på 23 (24 i oktober) her. Vi bor på Bjørndal, og venter nå nr. to:) Har en gutt fra før som blir to år i september.. Så blir to tette ja:)

Er veldig intr. i å møte flere i samme situasjon, og som -smiley86- skriver blir det garantert treff til våren:)

Skrevet

Så hyggeli :) Nå blev jag mycke gladare igen.... såå bra men då e d bara o va på utkik om träff o sånt!!!

Skrevet

Oj va roligt med tvillingar :) Har själv en tvilling syster så vet vad underbart det är!!! Hur långt är du på vei?? hur gamla är dom andra perlerna :)

Skrevet

Hei på dere!

Jeg bor på Helsfyr og er førstegangsgravid. BIM-termin er 01. oktober, men jeg blir overrasket om den ikke flyttes frem en ukes tid, slik at jeg blir med i septemberklubben. Skal på tidlig ultralyd på onsdag. Gleder meg!

Skrevet

Hei.

Jeg bor i gamlebyen (Oslo).

Jeg er nå i 12.uke.

Kjenner ingen i samme situasjon jeg heller, så det er bra det finnes slike sider som dette så man får snakket med noen likesinnede.

Det er bare å ta kontakt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...