Gå til innhold

Noen andre som synes Åge Sten Nilsen " Glam" i Wig Wam..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sexy??

Føler meg virkelig på jordet, men det er noe ved ham...

Skrevet

OMG... Synes han er så seriøst ekkel... YAK. Men godt vi har forskjellig smak her i verden. :-)

Skrevet

Nja.. ikke direkte sexy, men har sansen for karer med et rocka image, da..

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆsj!!!!

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Skrevet

Jeg synes han har en utrolig stor hake. Tar jo opp halve fjeset.

Skrevet

Han er ekkel, slitsom og oppbrukt. Eneste han klarer å si er Let's rocken roll....

Skrevet

Han virker så homo så det går ann!! Ikke noe i veien med utseendet, men skremmende feminine trekk ved han..

Skrevet

Hehe..kanskje det er det jeg liker ved ham... ; )

HIlsen HI

Skrevet

Vettu, han er så lite manndig! Stramme tightser, fett og hår med grusom ettervekst, og et sleskete smil! Han er too much...

Skrevet

Haha, pleier å le oss ihjel av han. Skikkelig harrytass og OVERHODET ikke min type mann.

Skrevet

Syns han er sjarmerende på sin måte, er en morsom person synes jeg. Han er nok veldig snill.

Skrevet

Jeg synes overhodet ikke at han er sexy. Men jeg har ei venninne som er helt betatt.

Smaken er som baken:-)

Skrevet

Haha. Sexy? Nei, egentlig ikke. Sjarmerende og utrolig hyggelig og snill (han stilte opp mer eller mindre på sparket med en musikallåt han ikke kunne da jeg skulle fri til gubben, husker at mens jeg skifta til det jeg skulle fri i (midt i en konsert, under en gitarsolo), jogga han rundt backstage med ipoden og nynna for å huske melodi og tekst sånn passe riktig. Jeg kommer ikke helt over hvor fantastisk sporty det var av ham- han hadde klarsignal til å ta en Wig Wam-låt i stedet, men han VILLE virkelig få til den låta jeg ønska meg), men ikke min type sånn rent utseendemessig :P

Og det håret er en historie for seg selv, jeg ler høyt inni meg hver gang jeg ser det :P (men det er sikkert mange som ler høyt både inni og utapå seg av håret mitt også, så latteren er på ingen måte ondskapsfull)

...men jeg skal vedgå at jeg sikla littegranne sånn for noen år siden, før jeg oppdaga hvor sexy Flash - bassisten - er. Hoho sier jeg bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...