ipeggy Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg ser det er mange som lar babyen sove ute i vognen om dagen, og jeg kunne tenke meg å begynne med det også. Mini sovner jo tross alt mye lettere i vognen ute i frisk luft. Men hvordan "organiserer" dere det? Lar dere ytterdøren stå åpen ut eller bruker dere babycall for å høre når nurket våkner og er lei?
mamman til juliprinsesse Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Her bruker vi babycall :-) den legger jeg i flaskeholderen som vi har på vogna, fungerer kjempe fint
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Har vogna på verandaen rett utenfor stua, så jeg hører om han begynner å gråte. Har aldri trengt babycall der. Men folk har jo forskjellige steder hvor vogna kan stå da.
ipeggy Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er så usikker på om jeg skal la ham sove ute, har nemlig ikke egen uteplass. Naboene går forbi og parkerer bilene sine like utenfor døren her, har bare en liten platting utenfor ytterdøren som vognen kan stå på. Ville jo helst hatt den på en terrasse/altan eller noe annet som er avskjermet fra omgivelsene...
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Skjønner det. Men de sover jo som sagt så utrolig bra ute. Jeg ville prøvd å la ham stå på den plattingen, og ha babycall. Går sikkert kjempefint. Så blir han vant til masse lyder også. Er jo lett for meg å si da som har terrasse med tak utenfor stuevinduet, hadde nok tenkt akkurat som deg. Men de har så godt av å sove ute!
gerd Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Jeg bruker babycall og myggnetting ( for katter og den slags). Du kan jo trille en tur så bloir det lettere å passe på :-) - men skjønner jo at du vli benytte sovetida til å få gjort ting også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå