Gå til innhold

Noen servitører her? :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Er servitør på heltid. Kjenner at jobben blir tyngre og tyngre for hver dag som går. Ligger våken på natta (slik som nå) pga. at jeg gruer meg til å må på jobb og gi alt av meg selv neste dag.

Synes det er like slitsomt psykisk som fysisk. Så selv om kollegaene mine tar seg av den tyngste løftinga, er det faktisk slitsomt å stå der med magen å skal smile og være hyggelig hele dagen..

Er i uke 26 nå. Hadde innstilt meg på å jobbe så og si hele svangerskapet, men etter hvert er/ blir man jo ikke like kjapp og lett på foten som var før magen kom i veien.

Skal til legen på tirsdag på svangerskapskontroll. Håper på ei sykemelding hvor jeg kan få hvilepulsen tilbake.

Hvis jeg ikke får det vet jeg ikke hvordan jeg skal klare siste etappe av svangerskapet..

Så dere som har en fysisk krevende jobb: Be om tilrettelegging! Vi har krav på det. Så dum som jeg var, løftet og bar jeg ganske mye fram til tre- fire uker siden..Nå har jeg fått igjen for det. Vond rygg og øm mage og ikke minst kjempe sliten.

hei! jobber selv som servitør, men er ikke gravid(enda;) men skjønner bekymringen din, håper det orner seg med sykmelding så du ikke blir verre.i mellomtiden vil jeg foreslå at du bruker en tralle for eksempel ved tunge løft,bruskasser og tallerkenstabler og lignende. visst du har det tilgjengelig, eller kanskje spørre en grei kollega om hjelp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...