J79mbaby08 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har en baby som blir 4 mnd til helga. De siste dagene har hun vært surrete og vanskelig og legge på dagen. Hun spiser (fullammer) jeg legger henne,men hun vil ikke sove og gråter selv om jeg vet hun er trøtt. Jeg legger henne til puppen igjen og da spiser hun litt til og sovner. Hvorfor spiser hun seg ikke mett men må ha litt "påfyll",har jeg litt lite melk? Kanskje hun blir overtrøtt og trenger trøsten med pupp? Skal jeg begynne med litt grøt eller kjøre økedøgn og se om hun blir roligere? Er blid og fornøyd ellers,har våte bleier og får mat 1 gang mellom ca 21.30-07.30. Hun sutter mye på hendene sine også,kan jo være noen tenner på gang?
AO3 Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har mer eller mindre det samme problemet, bare at han også spiser veldig ofte på natten. Se tråden "Sovetrøbbel igjen".
Mamman til Alida J. Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 jenta vår var slik selv. Hun måtte tilbake til puppen for å finne roa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå