Gå til innhold

Nei. Jeg gruer meg ikke.

Anbefalte innlegg

jeg skjønner det egentlig ikke. Nesten hvær dag får jeg spørsmålet "Gruer du det til fødselen?" og før jeg får svart så får jeg høre

Når jeg føda, eller når veninna, eller venninna til veninna di, eller venninna fortalte om ei osv osv, revnet hit, å revnet dit, det tokk 3 daga med rier, den ene hade mere ont en den andre å det e pinade ikke måte på hvor grusomt alle disse folkene hadde det under fødselen.

Nei jeg gruer meg ikke, til tross for alle de fæle historiene.

Jeg gleder meg til å presse ut det lille menneske som bor i magen min, om jeg revner eller bæsjer, er ikke det min største bekrymmring.

Gleder meg selv om jeg vet det kan ta til å det kommer til å gjøre vondt.

Siden det er min første vet jeg ikke hvor vondt det kommer til å gjøre, eller hvor lang tid det vil ta, det vet man aldri, med noen...

Følte bare at jeg måtte si det:)

Happy fødsel til alle:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139702320-nei-jeg-gruer-meg-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg...Jeg venter min nr 3 og jeg skjønner ikke hvorfor folk skal fortelle sånne skremsels historier...jeg kan si at det er som om du må på do og ikke får det til, så klart er det vondt, MEN og et stort men her det er glemt etterpå, med en gang du får den søte lille opp på magen er det glemt...jeg skal føde for 3 gang og gleder meg veldig...

Nettopp det er det jeg også tror. Gleden kommer etterpå, når barnet er på magen, kanskje 1 av 8 jeg snakker med nevner hvor fantastisk det er etterpå.

Du kan ikke få no, for ikke no:) det sir ho mamma

og at det gjør vondt å føde barnet mitt, ja så la det gjøre vondt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...