Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg vet jeg burde slutte å røyke, og de siste ukene, månedene har jeg ikke tenkt på annet.. Trodde jeg skulle klare å slutte når jeg ble gravid, det har jeg liksom alltid trodd, men nå er jeg i uke 24 og klarer ikke legge bort den forbaska røyken. Gjorde et tappert forsøk i dag (igjen), holdt seks timer, før jeg endte i krampegråt med hodepine og sinneanfall. Sånn kan jeg jo ikke ha det... Hva i all verden gjør jeg?? Ikke har jeg lyst å røyke gjennom resten av svangerskapet, og jeg har i hvert fall ikke lyst å røyke når ungen blir født... Noen som har noen gode råd?? Hilsen "fortvilet"
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 hei hei du... skjønner godt hvordan du har det. Jeg tror du først bør finne roen og ikke tenke så ille mye på å slutte. Heller vær bevisst når du har lyst på en røyk og tenke: trenger jeg denne veldig nå??? Jeg røyker selv og er gravid med 4 mann... prøvde å slutte med 3 mann og kom på kontroll noen dager uten røyk med sky høyt blodtrykk og kjempe stresset. og legen lurte på hva i alle dager jeg drev med. sa at jeg hadde sluttet og fikk beskjed om at det er bedre å røyke litt siden jeg hadde det sånn for det var iallefall ikke sunt. Vil veldig gjerne slutte nå og prøver å være bevisst når jeg røyker og om jeg kan utsette denne... Lykke til frøken vet dette ikke er lett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå