Gå til innhold

Feilet stygt.. Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg burde slutte å røyke, og de siste ukene, månedene har jeg ikke tenkt på annet..

Trodde jeg skulle klare å slutte når jeg ble gravid, det har jeg liksom alltid trodd, men nå er jeg i uke 24 og klarer ikke legge bort den forbaska røyken.

Gjorde et tappert forsøk i dag (igjen), holdt seks timer, før jeg endte i krampegråt med hodepine og sinneanfall. Sånn kan jeg jo ikke ha det...

Hva i all verden gjør jeg?? Ikke har jeg lyst å røyke gjennom resten av svangerskapet, og jeg har i hvert fall ikke lyst å røyke når ungen blir født...

Noen som har noen gode råd??

Hilsen "fortvilet"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei du... skjønner godt hvordan du har det. Jeg tror du først bør finne roen og ikke tenke så ille mye på å slutte. Heller vær bevisst når du har lyst på en røyk og tenke: trenger jeg denne veldig nå??? Jeg røyker selv og er gravid med 4 mann... prøvde å slutte med 3 mann og kom på kontroll noen dager uten røyk med sky høyt blodtrykk og kjempe stresset. og legen lurte på hva i alle dager jeg drev med. sa at jeg hadde sluttet og fikk beskjed om at det er bedre å røyke litt siden jeg hadde det sånn for det var iallefall ikke sunt. Vil veldig gjerne slutte nå og prøver å være bevisst når jeg røyker og om jeg kan utsette denne...

Lykke til frøken vet dette ikke er lett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...