Klar for nr 2 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Skal kjøpe badekar tenkte vi, men er skikkelig usikker om vi skal kjøpe et pent vanlig badekar eller boblebadekar.. Vi tenker at kanskje man bruker boblebadet et par ganger til å begynne med. Hva tenker dere? Er det mye styr å holde boblebadet rent? Har ikke tenkt til å kjøpe et til 40- 50 000. Supert om dere som har det hjemme kan komme med erfaringer(:
DiddiDaddi Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Vi har boblebadekar, har aldri på boblene, bruker det bare som et vanlig badekar Men ungene syns det er morsomt da
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 vi har boblebadekar,bruker det ofte! det er deilig og jr er helt vill etter det!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg synes det er litt ekkelt med boblebadekar, mest fordi jeg føler at man liksom ikke kan få vaske det skikkelig. ( nettopp det at man ikke kan skure inni de håla). Det er sikkert gøy for ungene men det finnes fine vandlige badekar også. Jeg liker sånne som er litt gameldagse med høy rygg som står på bein:)
3xMamma :) Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Det bråker sånn med bobler (både boblene og motoren), så jeg bruker det aldri. Liker å slappe av... Er også enig i det med vasking. I så tilfelle burde man kjøpe sånn med plate i bunn. Der står ikke vannet i rørene når man ikke bruker det.
Onna Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Vi har også boblebad. Synes det er veldig godt å bruke. Blir ikke ofte brukt nei, men det er fordi jeg sjelden bader. Men liker at jeg har muligheten. De nyere karene er jo lettere å rense også. Fyller det med kaldt vann og tar sånn rens oppi og lar det gå. Det som er dumt er at nå som jeg er gravid bruker jeg ikke boblefunksjonen, og da er hullene litt i veien.
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Hadde jeg kunne velge her i heimen, så hadde jeg byttet ut badekaret med boblebadekar, men pga støyen og ingen muligheter til å plassere pumpa i kjeller eller på loft blir jeg nedstemt. Håpet mitt nå er å få til noe utendørs etter hvert, men det skjer nok ikke med det første. Har vennpar med boblekar og de er veldig fornøyde. Har ikke hørt noe om klager ang renhold. Spør og grav litt hos forhandlere, de bør kunne en del om det.
little old lady hoo Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Vi elsker vårt boblekar. Har hatt det i 1,5 år og det brukes ikke på sommeren, men vår, vinter og høst. Mange ganger pr uke. Men vi har et boblekar for 2 og jeg har faktisk aldri badet uten min mann. Vi bruker masse tid på å bade og da skravler vi, som vi ikke har gjort på mange år. For oss har det iallefall vært verdt det.
erteposen + 4 Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Vanlig badekar. Hadde heller lagt penger i å kjøpe et skikkelig fint ett:)
Staark Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Boblebad. Vi har vanlig nå, men jeg er oppvokst med bobler, og savner det veldig. Mamma har alltid vasket deres boblebad med å hive zalo og salmiakk oppi og la det gå en stund. Ikke så mye zalo at det fyller hele badet med skum altså. (Men det er vel uansett ikke anbefalt tror jeg...)
Guttemamma75 Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Vi har nylig kjøpt badekar og valgte å kjøpe massasjebad.. kan ikke si jeg angrer nei!! Deeeeeeeeeilig å ligge der å bli masert på ryggen av vannmassasjen... Litt luksus i hverdagen min ihvertfall.. Vi har kjøpt et massasjebad som desinfiserer seg selv etter hvert 2. bad, alt vi må gjøre er å hive i desinfiseringsvæske (fyller opp i en beholder altså), fylle med vann og trykke på en knapp og så desinfiserer badet seg selv. Etterpå tapper vi ut vannet og badekaret blåser rørene tørre... Genialt og enkelt.. Kostet jo noen kroner da - ca 35 000 + montering, men vi er superfornøyde..
sweet dreaming Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Vi hadde boblekar der vi bodde før, men jeg brukte aldri boblene . Syns det bråkte og ungene likte det heller ikke. Bare masse styr. Nå har vi flyttet og skal bare ha vanlig badekar da det er minst like hyggelig . Jeg liker å ligge i badekaret og slappe av, følte ikke at jeg fikk den stillheten og roen jeg trengte når jeg lå der i full boble -støy.
sweet dreaming Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Vi hadde boblekar der vi bodde før, men jeg brukte aldri boblene . Syns det bråkte og ungene likte det heller ikke. Bare masse styr. Nå har vi flyttet og skal bare ha vanlig badekar da det er minst like hyggelig . Jeg liker å ligge i badekaret og slappe av, følte ikke at jeg fikk den stillheten og roen jeg trengte når jeg lå der i full boble -støy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå