Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Del Skrevet 24. februar 2009 Alt annet er klønete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #2 Del Skrevet 24. februar 2009 ja,nå må dere høre på oss brukere,eller vil dere ikke ha oss her???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piano♫ Skrevet 24. februar 2009 #3 Del Skrevet 24. februar 2009 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #4 Del Skrevet 24. februar 2009 Enig!!!! Jeg klarer ikke dette livet lengre. Mine faste rutiner med knappesystem faller i grus og jeg har plutselig begynt å rote meg inn på forum jeg AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDRI noensinne jeg trodde jeg skulle inn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 24. februar 2009 #5 Del Skrevet 24. februar 2009 Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #6 Del Skrevet 24. februar 2009 Enig, signerer også denne. Og om dere insisterer på å ha de "alfabetisk" så gjør det i det minste riktig grammatisk feks skulle vel anonym kommet etter ammedebatten og ikke stå øverst?? Og hva med å føre opp bæredebatten og nyfødtdebatten (hvis de finnes ennå?) når dere først er igang? Er lei av å trykke omveier for å finne de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #7 Del Skrevet 24. februar 2009 Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja FullFres McQueen Skrevet 24. februar 2009 #8 Del Skrevet 24. februar 2009 *signerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. februar 2009 #9 Del Skrevet 24. februar 2009 Jaaaaaaaaa! Ellers kommer jeg til å bruke denne siden til å hetse andre brukere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #10 Del Skrevet 24. februar 2009 Og parforholddebatten skrives i ett ord, kulturkollisjon har hett kulturmøte i over et år nå, om ikke enda lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siklerotte Skrevet 24. februar 2009 #11 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, for noe irriterende drit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 24. februar 2009 #12 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, kom igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 24. februar 2009 #13 Del Skrevet 24. februar 2009 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 24. februar 2009 #14 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er også ønsket på www.barnetmitt.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brooklyn Skrevet 25. februar 2009 #15 Del Skrevet 25. februar 2009 "Alt var så mye bedre før!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 25. februar 2009 #16 Del Skrevet 25. februar 2009 If it ain't broken - don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #17 Del Skrevet 26. februar 2009 --- og takk skal dere ha for at dere hørte på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. februar 2009 #18 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva med småtroll da?? Få de også øverst!! Småtroll 0-1 er jo ett av de mest brukte forumene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. mars 2009 #19 Del Skrevet 1. mars 2009 Vedder på at: Krangle har blitt et mye mer populært forum enn noen gang og at Småtroll har mye mindre besøk? Næh, hvorfor det tro? Hjelpe meg for noen klønete forandringer dere gjør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 5. mars 2009 #20 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei! De ligger nå øverst, men i alfabetisk rekkefølge. Webhamstern som vi hadde (som vi savner intenst allerede alle sammen!) hadde en utpreget ordenssans, derfor ligger de nå alfabetisk, og det har jeg ikke tenkt å gjøre noe med, for de ligger som de tre øverste. Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. mars 2009 #21 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva med småtroll da?? Er (var) ikke småtroll 0-1 ett av de mest brukte forumene etter skravle? Merker at aktiviteten der har gått ned etter dere gjorde denne teite endringen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordmor Siri Skrevet 6. mars 2009 #22 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei! Det er jeg enig i, skal se om jeg greier å gjøre det selv. Men livet er litt hardere om dagen uten webmaster og jeg vet ikke om jeg får noen ny i disse litt magrere tidene. Vennlig hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå