Gå til innhold

Snekkerbukse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å kjøpe snekkerbukse, er det noen som vet om butikk eller nettbutikk hvor de har sekkerbukse til gravide?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

hva med størrelse da??

hva lønner det seg i å ha i en snekkerbukse?? skal vare hele svangerskapet tenkte jeg ..

skriv gjerne pm til meg ... :)

det finnes jo ikke snekkerbukse i noe som helst av butikker så man får prøvd de... hm..

normalt sett er str min 40 i bukser... ca tror jeg .. hehe...

hundre år siden jeg kjøpte meg bukse sist ..

bryr meg ikke om pris så lenge jeg får meg en snekkerbukse... lett overlat etter en..

er i uke 7 bare jeg da.. men buksene mine begynner å bli veldig trange..

hm ... vondt i magen ..veldig oppblåst ..

Skrevet

jeg handler stortsett på nett hvor jeg finner masse fint ,fordi her i Bergen er det bare stygge klær for gravide . Skal vi egentlig se så stygge ut når vi er gravid? fant ut at jeg finner masse fint og pent og i trend på BOOB sine klær :-) På siden www.mammahuset.no

Kjøpte meg nettopp flotte snekkerbukse der med sløyfer på ,du kan jo bytte fargene selv på siden av buksene mens magen vokser ettervert, veldig fine og kan anbefalle til alle. Prisen så jeg ikke så mye på. Men få dere en titt på siden :-)

Skrevet

jeg fant en fin snekkerbukse på hm faktisk... men det var i 2006 da... kan jo være de fortsatt har det der de har mammatøy... har ikke på nett ivertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...