Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Vil ha en som er enkel å ha på og passer fra babyen er 2 mnd....
Hellinor Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 ERGO eller manduca. Se babyslynga.no for ergo i alle fall. Tror lotusbarn.no har manduca. Mulig du må vente 1 mnds tid med ergoen, da den kan være litt bred, men jeg brukte min fra 2 mnd uten problemer. Fantastisk god, både på mage og rygg. Kan brukes til 20 kg :-)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har en hjemmelaget Meitai som jeg synes fungerer veldig bra. Den kan man vist bruke helt fra de er nyfødt til du ikke orker å bære de lenger.
Mjølkekua Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har Beco formsydd bæresele. Den fungerer supert for oss. Enkel å ta på og veldig god å bære. Lillegutt har brukt den siden han var ca 1,5 måned og trives kjempegodt oppi den :-) Vi kjøpte først elastisk sjal, men synes det var veldig mye styr med det og følte meg ikke helt trygg med å ha han oppi der (selv om jeg tror han likte det godt). I Beco har vi vært ute på tur allerede, han med vindtett dress og ullfrotte. Kjempekoselig!
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 ByKay bæresjal skal visst være veldig bra! Det har vi på www.fashionbaby.no
Nagilimia Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 http://www.babylonia.be/product.php?main_id=29&sub_id=33〈=ENG Tricot Slen et elastisk sjal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå