Gå til innhold

Erfaring med sovemedisin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med sovemedisin til barn med adhd?

Min 9 åring sovner ikke før kl 23 og står opp kl 06.45. Han klarer ikke å sovne tidligere selv om han har det rolig rundt seg med faste rutiner.Han virker sliten ut om morgenen og det er vanskelig å få han på skolen til rett tid uten at vi må stresse.

Noen som har prøvd det ut for en periode slik at barnet har sovnet i rett tid om kvelden. Negative erfaringer ved bruk av sovemedisin? Tretthet om dagen etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt vallergan i en periode. Funka egentlig bra når det funka. Sov også lengre på morgenen, når det var mulig da. Men sluttet å virke etter noen mnd så nå brukes ingenting. Han sovner heller ikke før i 23 tiden, men er som oftest ikke oppe før i halv 8 tiden.

Skrevet

Hos legen er Meatonin dyrt i Norge.

Jeg pleier derfor å bestille på nettet. Etter Internasjonal lov er det slik at du er det landets lovgivining som serveren er i. Etter Norsk lov har du lov til å ta i mot post med medisiner så lenge det er fra EU/EØS land siden der er legemiddler grunndig overvåket.

Jeg bruker derfor Biovea.net Der søker jeg på melatonin. Scroller ned og velger melatonin time release 3mg. Får 90 tabletter for under 100 kroner og under 125 kroner med post. Bestiller aldrig mer enn for 200 kroner av gangen for da kommer det toll i Norge og andre gebyrer. Trenger jeg 2 beholdninger bestiller jeg den ene den ene dagen og den andre den andre dagen.

Har bare god erfaring med biovea de er seriøse og kvalitetsprodukter.

Skrevet

I Norge koster Melatonin ca 130 for 60 stk. Kan ikke si det er så dyrt.....

Skrevet

Sovner man fort av Vallergan?

Skrevet

Jeg har en nevø som hadde et slikt sovemønster inntil de begynte med omega3/6 i en utgave som finnes på apoteket og heter et eller annet som kan relateres til å skjerpe konsentrasjonen. Plutselig, ikke lenge etter starten på kuren, så roet han seg og sovnet lettere om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...