Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #1 Del Skrevet 24. februar 2009 Er litt oppgitt nå. Da jeg var hos jordmor forrige gang og spurte om KS, så fikk jeg beskjed om å snakke med min lege om det. Og så var jeg hos legen min i forrige uke og han ga meg beskjed om å snakke med jordmor om det. Hvor i alle dager kan jeg henvende meg med spørsmål når ingen av det såkalte helsepersonell som har peiling IKKE vil snakke om det? De bare skyver meg "frem og tilbake". Muligens så har jeg litt angst for det med fødsel, jeg ønsker å kunne føde normalt. Men etter å ha hatt en 1.gangs fødsel med komplikasjoner og som også fikk følger for barnet. Så er jeg livredd for at det vil gjenta seg. Men jeg føler at ingen vil høre. Og kommentarene er at de ikke har hørt at noen har fått KS med en sånn begrunnelse som jeg kommer med. Ikke er jeg sta nok, og ikke klarer jeg å stå på krava. Så har mest lyst til å gi opp, og på en måte så skulle jeg ønske at jeg ikke hadde blitt gravid alikvel. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139700746-hvem-kan-man-egentlig-snakke-med-om-ks/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Overraska74 Skrevet 25. februar 2009 #2 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei! Trist å høre at du har det sånn som nå. Min første fødsel endte et hastesnitt fordi jeg aldri fikk mer enn 4 cm. åpning. Det var ingen selvfølge at jeg skulle få ks med nr. to, men jeg ønsket ikke ta sjansen på en slik fødsel igjen, og begynte derfor å søke hjelp ang. ks. Som hos deg ville ikke legen høre om det eller hjelpe meg, og det var ikke ledig tid hos jordmor i kommunen. Jeg endte med å ta direkte kontakt med jordmor på sykehuset, og fikk samtale hos henne. Var der to ganger, og fikk deretter time hos en lege på sykehuset som forklarte/informerte meg om bakdelen med ks, men innvilget det. Så mitt råd til deg er å ta kontakt direkte med sykehuset ditt, forklar situasjonen og be om en samtale med jordmor der. Prøv å finn fram litt ekstra mot til både å stå på krava og være sta, så skal du se det ordner seg ) Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139700746-hvem-kan-man-egentlig-snakke-med-om-ks/#findComment-139707291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå