Gå til innhold

Noen med innsetting uke 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har innsettning i uke 10. og hører til på haukeland.

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!:)

Jeg har uke 10(hvis alt går som planlagt) på Riksen.

Gått på Suprecur spray i 4 uker nå, og er på 5. Menopurdag i dag:) Skal på kontroll på Riksen i morgen, håpr virkelig at kroppen reagerer på medisinene:):) Spent på hva legen sier i morgen i hvertfall:):)

Skrevet

Etter planen skal jeg ha innsetting uke 10. Hvorvidt alt står bra til så langt, får jeg svar på i morgen - som er torsdag. Da skal jeg på kontroll på Ullevål. Er i dag på sprøytedag nummer 8 med Puregon. Går på høy dose (450 IE), er kvalm og sliter med hodepine.

Skrevet

Hei.

Hvordan går det med dere?har dere fått satt inn egg?selv skal jeg sette inn egg i morgen.Er veldig spent. Dette er et fryseforsøk, har en ivf jente født i 2006. Lykke til.

Skrevet

..fikk ut 7 egg i dag på Riksen...håper befrukting og alt går som planlagt, da blir det innsett på fredag....er fortsatt litt imørsak etter all dopen!:):)

Lykke til med innsetting i morgen, tvi tvi!!:)

Skrevet

Jeg fikk ut et egg på mandag og har satt det inn i dag. Føler at vi har vært utrolig heldige når det ene egget jeg klarte å produsere både ble befruktet og delte seg. Så nå er det bare å vente.... Har vært helt slått ut i dag, sovet tre timer på sofaen etter at jeg kom hjem fra innsetting. Dette har vært en ekstremt slitsom uke mentalt sett, og fysisk er vel kroppen ikke helt tipp topp etter fem uker på spray. Men så langt så godt, nå er det bare å ta det med ro.

Lykke til med uttak, befruktning og innsetning til alle som er midt oppi det denne uka!!! Jeg ligger på sofaen og følger med dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...