mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Siden jeg bare har gutter, er det liksom ikke overflod av dukkeklær å ta av:-) Og Knerten som jo fortsatt er syk , har sett dvd med byggmesteren som nisse. Og da trengte jo selvsagt Bob-figuren hans nisseklær. Nød lærer naken kvinne å spinne, så nå har Bob full nissedrakt laget av silkepapir og tape:-DD
Reveenka Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 å kom jeg litt ufrivillig i julemodus her... c",) Side det sart er påske, ka du jo lage påskekyllig-kostyme også! c",)
Superlis Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Så flink du er, gjelder og være oppfinsom med syke barn ja:) Bare gutten blir fornøyd så spiller det liten rolle, Byggmester Bob i kyllingdrakt, hehe ser det for meg, spørs om knerten ville likt det, ligner vel kanskje litt på Strå da! Mini her er også syk enda:( Vi har vært hos lege i dag.litt rød her og der, men bare virus. Her i huset har det gått i kaptein sabeltann.... blir litt preget ja, sitter her for meg selv og synger: Hvis jeg var konge på havet da vet jeg hva jeg ville gjort........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Så flink du er:-) Og selvfølgelig må BB ha nissedrakt:-)) Hihihihi..
Karomamma Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Ha ha, jeg synes jeg ser deg!! Nissedrakt i silkepapir mens du sang av hjertens lyst "Kan det fikses? Tralalalala..." PS Husk å legge ut bilde av kyllingdrakten når den blir ferdig
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Du skulle ikke rett og slett designe og kreere noen lekre silkekjoler til vi skal på spa da? Fritt for lilla!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2009 Eeeeehhh jo det kan jeg vel....... så langt har jeg bare silkepapir og boltre meg i. Men vi kan da bruke silkepapirkjoler også eller??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Såklart! Silke eller silkepapir går for det samme vet du:-) Og så praktisk da du! Bare til å rive av bit for bit om man skulle søle litt vin:-) Så kan vi kreppe håret så er vi så fine så:-)
Karomamma Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Ehhh... jeg tror jeg heller jeg hekler meg min egen Mira Craig-bikini.... Så har jeg i hvert fall med fille hvis jeg søler vin
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2009 Vi søler da ikke med vinen??? Alkoholmisbruk på den måten tillates ikke:-D Men engangskjoler hadde vært kult det, men hekleundertøy:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 Jeg nekter å gå i heklebikini! Da blir jeg vel seende ut som en surret svinestek:-)) Hahahahaha, ikke bra!
Karomamma Skrevet 25. februar 2009 #13 Skrevet 25. februar 2009 Neeeeida, den trenger da ikke være så stram? Litt løsere, så det blir mer som en nøttepose...? Men jeg synes MSBs forslag er bra, engangskjole og bikini under. Det går jeg for!!
Gummelillan Skrevet 27. februar 2009 #15 Skrevet 27. februar 2009 Jeg ler og ler og ler!!! Hipp hurra for dere tullejenter. Når jeg leser slike tråder skjønner jeg hvorfor at jeg savner dere når det er for lenge mellom hver gang jeg titter inn her ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå