*nr4isommer* Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hejhej... jeg har kjøpt eggløsningstester på nettet og testet posetivt på de fra søndag til onsdag faktisk. hadde sex alle disse kveldene. Hvor mangen dager etter viser graviditetstesten om man evt er gravid?
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hei;) Da hadde du el på onsdag eller torsdag. Testet du positivt på onsdag også? Jeg har fått positiv test på dag 10 etter eggløsning begge gangene. Så du kan jo begynne å teste fra søndag? Det anbefales ikke å teste før 14 dager etter eggløsning, men mange som tester positivt noen dager tidligere;) Jeg klarer hvertfall aldri å vente..haha;)
Prosjekt_baby84 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Opptil 4 dager før du forventer mens, men når det er 4 dager før er de kun 74 % sikre eller noe rundt der. Er ikk 99% sikker før fra den dagen du venter mens. Men er vanskelig å holde seg da... Kjenner følelsen.
*nr4isommer* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 neji testet posetiv søndag, mandag og tirsdag... hadde sex alle disse kveldene også onsdag... skulle vi hatt sex også torsdag for at det skulle være sjanse for treff???
Mammamø! Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Min gynekolog var veldig klar på at man ikke skal ha sex hver kveld, men annenhver rundt EL. Hvis man har det hver kveld bli sæden veldig tynnet ut. Hun sa at hvsi man bare har sex annenhver dag i en uke rundt EL, er man "dekket", og slipper å bruke EL-tester og temping osv. Det er viktigst å ha sex i forkant av EL, så du har nok truffet. Du som har to tette får nok ingen problemer... Du vil ha TRE tette?
*nr4isommer* Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2009 Ja vi vil ha tre tette, min kjære vil ha 4 TETTE. jeg har sakt at da får han gå gravid selv ;-) hehehehe
Lykkelig mamma:) Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Jeg testet en uke før ikm og fikk negativ. Testet fem dager før og fikk positiv. Denne gangen var jeg helt sikker på at jeg var gravid, jeg kunne kjenne det. Forrige gang hadde jeg ikke peiling før mensen uteble.....
M ♥ ♂-2010 Skrevet 27. februar 2009 #8 Skrevet 27. februar 2009 Meeen, hvordan kjenner man det?? Jeg har jo aldri vært gravid før, men venter nå IKM tirsdag eller onsdag. Jeg føler at det er noe der nede, jeg kjenner meg litt oppblåst og annerledes. Men det kan jo være psykisk og.. Skal teste mot slutten av helga for da klarer jeg ikke vente mer:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå