Gjest Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Er det flere her med barn med hjertefeil? Har akkurat fått vite det, og alle sier det går så bra. Men det er litt vanskelig å tenke slik. Noen med erfaringer på dette?
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har en datter med hjertefeil. Hun har 5 alvorlige hjertefeil. Gidder ikke ramse opp diagnoser her. men hun er operert, og har flere operasjoner i vente. hun bruker også medisiner mot hjertesvikt, og kan ikke spise selv, fordi hun er for svak. Men en liten vsd i fremre hjertekammer kan lege seg selv. Men det har ingenting å si på din angst som forelder. Og ingen kan fortelle en mamma om å slappe av med en sånn diagnose. snakk masse om det, og mas høl i huet på leger om info, kanskje kunnskap gjør deg roligere. god klem til deg!
Maya:-) Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hei, jeg har en datter på 4 mnd. Hun har hull i forkammerenes skillevegg og AV-blokk. Jeg og to anonyme er inne på Barn med medfødte tilstander/misdannelser som du finner under Debatter i menyen til venstre. Jeg har vist om AV-blokken siden midten i svangerskapet men hullet fikk vi vite om for ikke så lenge siden. Tulla skal inn til opperasjon om ca 3 uker, vi har fått tilbud om katerterbasert opperasjon der de går inn gjennom lysken og setter propp i hullet. Da slipper vi åpen hjerteopperasjon så håper det er vellykket.
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Takk for svar. Mitt barn er nesten 8 mnd, og fikk beskjed om at hun mest sannsynlig vil bli operert mellom 1 og 2 års alderen. Venter på svar fra sykehuset. Det og vil mest sannsynlig bli på samme måte som deg Maya. Lykke til med operasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå