Gå til innhold

Barn med hull i fremre hjertekammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her med barn med hjertefeil? Har akkurat fått vite det, og alle sier det går så bra. Men det er litt vanskelig å tenke slik. Noen med erfaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en datter med hjertefeil. Hun har 5 alvorlige hjertefeil.

Gidder ikke ramse opp diagnoser her. men hun er operert, og har flere operasjoner i vente. hun bruker også medisiner mot hjertesvikt, og kan ikke spise selv, fordi hun er for svak. Men en liten vsd i fremre hjertekammer kan lege seg selv. Men det har ingenting å si på din angst som forelder. Og ingen kan fortelle en mamma om å slappe av med en sånn diagnose. snakk masse om det, og mas høl i huet på leger om info, kanskje kunnskap gjør deg roligere.

god klem til deg!

Skrevet

Hei, jeg har en datter på 4 mnd. Hun har hull i forkammerenes skillevegg og AV-blokk. Jeg og to anonyme er inne på Barn med medfødte tilstander/misdannelser som du finner under Debatter i menyen til venstre. Jeg har vist om AV-blokken siden midten i svangerskapet men hullet fikk vi vite om for ikke så lenge siden. Tulla skal inn til opperasjon om ca 3 uker, vi har fått tilbud om katerterbasert opperasjon der de går inn gjennom lysken og setter propp i hullet. Da slipper vi åpen hjerteopperasjon så håper det er vellykket.

Skrevet

Takk for svar. Mitt barn er nesten 8 mnd, og fikk beskjed om at hun mest sannsynlig vil bli operert mellom 1 og 2 års alderen. Venter på svar fra sykehuset. Det og vil mest sannsynlig bli på samme måte som deg Maya. Lykke til med operasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...