Gå til innhold

Tok extensions igår, jeg angrer. Kan jeg fjerne dem så tidlig etter påsetting?

Anbefalte innlegg

Å hvor mye koster det å fjerne dem? Betalte 6000kr for å sette det på etter at jeg ble skamklipt av en frisør tidligere her....:-( Men det er både vondt og stygt med extensions jo... HJEELP!

Å må jeg forresten fjerne dem hos samme frisør som jeg tok dem på?

Fortsetter under...

Ja, du kan fjerne de. Men det vil ta ganske lang tid hvis du har mange fester (noe jeg tror mtp prisen du har betalt..)

Du bør nok ha hjelp fra en frisør eller noen som kan dette, så ikke det blir unødvendig mye smerte eller at ditt eget hår blir ødelagt.

Kan du ikke se det an noen dager til? La håret få "blande seg" litt, og vent til du har vaska det første gang hvertfall..

Annonse

Jeg vet det ble forferdelig dyrt, men jeg fikk faktisk beskjed om en helt annen pris før de begynte, å når jeg skulle betale etterpå så bare "6000 takk"

Jeg holdt på å miste pusten! Argumentet dems var da at de måtte bruke mere hår enn forventet.

Hva har det med saken å gjøre? Om hun vil fjerne det er det vel hennes sak, ikke din. Har hun pga dette ikke råd til mat før den 12. mars pga dette, er det heller ikke ditt problem. Tviler igrunn på at hi har lagt inn innlegg om at hun ikke har råd til mat før den 12...

Skal hun la være å gå til frisøren fordi andre har dårlig råd?

Synd du ikke ble fornøyd, kan du ikke gi det noen dager og se om du venner deg til det? Det er vondt nå fordi knutene strammer i hodebunnen, men etterhvert som håret vokser blir det bedre.

Har selv hatt 40 cm ext. i håret, det var utrolig masete, særlig fordi de hadde sterk farge og "blødde" i ukesvis etterpå, så ut som noen hadde slakta en gris i dusjen etter meg :P Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen, i alle fall ikke så mange - men om jeg hadde betalt 6000 for det hadde jeg gitt det en sjanse til altså :)

Da burde de fortalt det til deg, at dette nok blir noe dyrere enn forventet. Synes dette er så typisk folk i "slike yrker". Altså f,eks dette, og tannleger, rørleggere, elektrikere, snekkere, altid blir alt så mye dyrere enn forventet...

Huff ja eller jo.. kanskje... Så føler jeg alle hvisker og tisker om det stygge falske håret jeg har..Har det i hestehale så det ser liiiitt mer normalt ut.. Men alikevel...

Men ingen som vet om det koster noe, å evt. hvor mye, for å fjerne dem hos frisør?

HI

Annonse

Extensions kan alltid føles litt stramme de første dagene, men det går over. Når jeg fjernet mine betalte jeg timespris, det tok tilsammen 1,5 time og betalte vel fra 400-600 kr for det(husker ikke helt)

Du trenger ikke å gå til samme frisør nei, men hvis du f.eks ønsker å få fjernet de gratis eller med avslag så burde du kanskje det.

Vis du er så lite fornøyd som du høres ut som så burde du gå tilbake.

Men på den andre siden vil jeg bare si at det kan se unaturlig ut i begynnelsen, det er uvant å se på. Dessuten som de andre her sier så blander håret seg mer med det påsatte håret etter en stund, når du får vasket det osv. Jeg ville gitt det en liten stund hvis jeg var deg. Du har jo trossalt betalt 6000 for det.

Har du mange lengder eller? Jeg hadde 75 lengder og håret var 60 cm. Kostet 4000 kr. Kan jo hende at du har for mange, at derfor ser det litt unaturlig ut.

• 8 måneder senere...

Hvordan gikk det med deg, fikk du tatt dem ut og hvordan ble håret ditt etterpå ?

Den første dagen kan hodebunnen føles sår og øm, det er jo heller ikke

så rart, da en ikke er vant til å ha masse fester i håret. Men denne

sårheten gir seg, og da vil du ikke merke at du har dem lenger. Håret

føles også stivt og "falskt" ut den første dagen, til du evt. får vasket det

og det legger seg ned.

Håret fjernes ved at man får på et middel på festene, som løser dem opp.

Deretter brukes ei tang for å knekke keratinet, og restene fjernes etterpå.

Faren ved å holde på alene er at de kan sitte skikkelig, og du ender bare

opp med å dra av deg håret i frustrasjon til slutt.

Har selv hår som en baby, og hatt exteånsions i over 1,5 år nå.

Har ikke blitt verken skallet, eller mistet alt håret. Går til frisør for å få

satt på nye, og for å fjerne dem. Dermed unngår man problemet.

Dersom man sliter og drar i festene selv, vil selvsagt håret ryke til

slutt.

Er kjempe fornøyd, syns det er helt genialt!

Mye mulig at jeg er for sent ute å svare nå, men jeg betalte 10 kroner pr punkt når jeg fjernet mine extentions.

Jeg anbefaler deg å prøve en uke å se om du venner deg til det, etter en stund så er det ikke ubehagelig å sove lenger. Jeg husker at jeg var på grensen til å ikke gå på jobb Mandagen etter at jeg fikk satt på håret, men etter som tiden gikk så ble jeg helt avhengig av det, og det var grusomt å ta det ut:-(

Skulle ønske at jeg hadde råd til extentions igjen snart..

Du venner deg nok til det i løpet noen dager, har selv hatt det og det var ubehagelig i begynnelsen, det stakk og klødd, men det gikk over etter en liten stund.

Anbefaler deg ikke å fjerne dem selv, det gjorde jeg med tang men dro jo av veldig mye av mitt eget hår når jeg gjorde det så etter jeg hadde fjernet det var jeg jo nesten hårløs på hodet hehe...

Hos min frisør har jeg betalt ca. 1000,- for å fjerne alle fra hele hodet, og

1500,- for å sette på håret. Håret har jeg kjøpt gjennom nett fra før av, og

dette har fungert kjempe bra.

Til deg som svarte 12:29 - du kan høre med frisørene om de vil sette på,

om du kommer med hår ferdig. Det gjør jeg. Det finnes mye bra hår til en

billig penge (600-800,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...