Kinemor69 Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Hei jenter, Etter en stressende IVF prosess hvor 5 egg ble til 4 egg på andre scanning, klarte Nordica idag å få ut 6 egg :-), så jeg positivt overrasket. Nå kommer to nervepirrende dager før egg-innsettning på torsdag, satser på at eggene er av topp kvalitet. Skal prøve å få en skikkelig ferie-følelse her i Køben i mellomtiden (uten å tenke på egg-utviklingen hele tiden :-)). Man blir veldig egosentrisk i denne prosessen og vil gjerne snakke med andre med lignende erfaringer, men samtidig ønsker man gjerne å holde dette litt for seg selv ifht til venner og kollegaer, og da er dette forumet perfekt :-). Har fått utrolige mye nyttige tips her inne, så takk for det :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 vil bare ønske deg lykke til med befruktning og innsett ) er jo en positiv overraskelse å få ut mer egg enn anntatt ) nyt københavn i mellomtiden ) er det ditt første prøverørforsøk?
Kinemor69 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Er første prøverørs-forsøk, men har 6 insem bak meg inkl 1 MA. Har du noe erfaring m Ivf?
lillebie på`n igjen Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 jeg er i gang med mitt 3 ivf forsøk (+ ett avbrutt, ble ingen egg) har tette eggledere( sjekket de før vi begynte med insem, ) håper jo selvfølgelig nå at det skal klaffe denne gangen ) lykke til, spennende med 1 ivf forsøk )
hegeno Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Masse lykke til Kinemor! Jeg har også 6 inseminasjoner bak meg og 1 MA. Har nylig vært gjennom første IVF hos Nordica, men ble ikke gravid. Satser på et fryseforsøk i slutten av april/begynnelsen av juni. Fikk ut 7 egg hvor alle ble befruktet og delte seg perfekt, så jeg har 6 egg på frys hos Nordica.
Kinemor69 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2009 Da er to flotte egg satt tilbake og jeg er offisielt en ruger :-)! Deilig å være tilbake i gamlelandet etter noen dager i Køben hvor tida gikk utroooolig sakte :-). Noen tips på hva jeg bør/ikke bør gjøre i rugetida?
snuffe Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 For meg funka det å være litt hyperaktiv i rugetiden. Tiden går jo så utroooolig sakte her hjemme også, så det hjalp å jobbe ekstravakter og være supersosial på kveldstid. Gjorde vel ikke noe spesielt sånn ellers. Lykke til med testinga om et par uker! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå