_Line81__ Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 noen som har erfaringer med dette? jeg fullammer gutten, pluss at han får en flaske med mme på kvelden. jeg synes det er slitsomt å amme på natta og kunne tenke meg å gi han mme da også. vil det gå utover melkeproduksjonen på dagtid? lurer også på om det går an å amme og gi mme annenhvert måltid på dagen? eller vil da melka bli borte sakte men sikkert?
janu09 Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg og gir flaske på kvelden, gutten min e så sulten da og jrg har ikke nok på kvelden. Jo mindre du ammer desto mindre melk får du. Så ville anbefalt å amme så mye du kan og gi flaske hvis han er mer sulten.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Mister nok mer melk da ja. Men synes du det er lettere å gi flaske om natta, istedet for å bare slenge ut puppen, skulle jeg til å si..? Har du prøvd å amme liggende evt? Det har jeg gjort hele tiden, så sovner vi begge to! Har våknet mange ganger med puppen ute og jenta mi sovende søtt ved siden av.. Var bare å flytte henne over i sin egen seng igjen hvis jeg ville ha mer plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå