Gå til innhold

monca84, kan du titte hit litt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Ser du noe graviditet på meg denne mnd, evt når?

4 dager igjen til ikm....

Fødselsdato 030775:)

Håper du ser noe;), og på forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke er det nå, så innen april.. Føler veldig på april på deg egentlig... At det er en fruktbar mnd.. Og med en gutt..

(digger nicket ditt.. =)

Skrevet

hehe:), var stor fan av paddington som barn:), derfor nicket:)

Digger også ditt, ser ut til at vi har samme navn;)

Takk for svar, har ikm i dag, men ingenting tyder på at tr kommer idag, blir spennende å se! Har ikke testet enda:)

Skal virkelig huske at april er en god mnd hvis jeg ikke er det nå:)

Lykke til videre til deg også, håper spiren sitter snart hos deg også:)

Mvh Monica

Skrevet

Ja da må jeg si du har et fantastisk navn=)

Gi tilbakemeldig da... Håper du er gravid da!!!!

Lykke masse til

Monica=)

Skrevet

he he! Ja det syns jeg også:). Tr har ikke kommet og jeg har ikke noe følelse av at den dukker opp i dag heller! Men jeg tør ikke teste, har blitt skuffet før, og tenkte at jeg skulle drøye litt noen dager. Det kan jo hende den bare er litt forsinket. Håper selvsagt at det er en spire da:)! Hvordan er det med deg da,har du sluttet å blø?

Skrevet

Jeg trur at om du får tr kommer hun innen mandag er over.. Du kommer til og teste enten mandag morgen eller tirsdags morgen, og da får du svaret ditt=)

Sluttet??? HAHA Jeg ler meg i hjel.. Nei det er så ille at jeg må stå opp midt på natten flere ganger.. sukk.. Jeg begynner og lure på om det er pga Proveraen og at jeg må stikke til legen til uken igjen.. I tillegg har jeg myyye rie vondt liksom.. slitsomt.. Men men, det må jo gi seg=) Godt jeg har høy blodprosent da.. hehe

Skrevet

Ja det tror jeg også, jeg hadde egentlig tenkt å teste tidlig til uka hvis ikke noe skjer:)

Uff og uff, det må være fryktelig slitsomt for deg å blø så mye!!

Det må være en stor påkjenning for kroppen og hodet....

Krysser fingrene for deg altså! Syns du skal dra til legen igjen jeg, de må jo kunne hjelpe deg slik at det gir seg.

Kjedelig for deg dette altså, særlig når du gjerne vil bli gravid;), er vel ikke så lett å få til det når blodet strømmer på;).

Skal gi deg tilbakemelding på hva som skjer til uka jeg;), håper tr holder seg borte jeg da;)

Monica;)

Skrevet

hei monca:)

Du fikk rett i at tr kom igår ja.

Blei litt deppa da altså, men da får jeg bare prøve videre i likhet med deg og mange andre:)

Må spørre deg om du ser noe mer angående graviditet jeg altså.

Ser du fortsatt april og at det blir gutt?

Lurer også på om det ser om jeg får flere barn?

ha en fin kveld da:)

Hilsen Monica

Skrevet

Å så kjipt.. Det var teit...Men tross alt bedre og vite enn og gå og lure.. Det syntes nå hvertfall jeg..=)

Jeg tror bestemt gutt på deg ja.. Og April er en bra mnd.. Men jeg trur uansett at sommeren er fin tid for dere.. Kanskje om dere skal på en ferie eller noe? Påskeferie? Hytte kos og ild på peisen..

Kos dere=)

Monica

Skrevet

helt enig med deg i det ja:)

Det er så kjipt når man går over tiden sånn, og forhåpningene stiger, for så å gå rett i kjelleren. Blir jo litt smågal etter mange nok slike pp`r.

Det blir påskeferie ja:), hehe håper det klaffer da altså:).

Vi skal kose oss da ja, tro meg;)!!

Krysser fingrene for deg også, håper "krana" stopper snart altså;)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...