Bilba og gutta :) Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er på utikk etter en kosedress til tiden etter fødselen. Helst ikke H&M o.l., men noe mer skikkelig som Kari Traa, Nike eller noe. Den skal helst være både god og fin... og ikke for trang Noen anbefalinger?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er veldig fan av Juicy dresser jeg. Kjempe gode og myke, men samtidig fine og kule. Koster litt, men de er i god kvalitet og varer lenge Jakkene som hører til er også veldig fine til jeans, med en enkel topp inni og er også kjempekjekke til fine sommerkvelder til et skjørt.
Bilba og gutta :) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Selges disse kun på nett eller går det an å få tak i dem i butikker også? Må prøve dem først jeg....tørr aldri kjøpe noe uten å prøve - i alle fall ikke nå. Takk for tips
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Nei, du får kjøpt de i butikker også. Hvor bor du?
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 eg vil også vite hvilke buttikker de selger kose dressen i.. jeg bor i Bergen
Gjest Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Om du drar på en Coop Obs butikk så har de kosedresser med navn: JANUS De er kjempegode å bruke å jeg anbefaler dem på det varmeste. Også når babyen blir større å kan ligge på gulvet å leke seg. Den fås med bein eller uten bein.
Bilba og gutta :) Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2009 Tenkte på dress til meg selv, ikke til babyen. Men takk for tips
heleneogde2gutta Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Her håper jeg du får noen fine tips, jeg lurer også veldig på dette! har kjøpt en billig kjip en, men ønsker meg også en som ser litt bedre ut.....
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Jeg bor i Oslo-området, så vet bare om butikker rundt her Men, man må gjerne på litt mer eksklusive butikker. Her i Oslo har de for eksempel Juicy på Tatler, Hassan og den dama, Bolina på Stabekk, Mark and Brandy på Sandvika Storsenter. Så ta en titt på noen litt mer eksklusive ikke-kjede butikker. Lykke til!
Yummy*Mummy* Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet prisen på Juicy dressene? Frister veldig merker jeg:)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 24. februar 2009 #12 Skrevet 24. februar 2009 De ligger på rundt 1000 kr pr del ca, så det er litt... Men, hva fortjener man vel ikke når man har gått rundt som gravid i ni måneder, og man har vært igjennom tidenes treningsøkt?
Yummy*Mummy* Skrevet 24. februar 2009 #13 Skrevet 24. februar 2009 Du har et poeng der:) Vi fortjener nok noe ekstra:)
Bilba og gutta :) Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. februar 2009 Endelig fant jeg en kjempefin og god dress... kjøpte den på Sport1 på Lillehammer. Det ble en grå og rosa Kari Traa dress Er veldig mange fine dresser av samme merket...koster 899 for bukse+genser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå