Gå til innhold

Hu hikker hver dag...Å ofte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som opplever det samme? Noen som vet hva som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hikking er helt vanlig hos nyfødte. Er ikke så mye en kan gjøre for å forhindre eller stoppe det når det først er i gang heller.

Min gutt hikker som oftest hvis han svelger gulp. Men føler det ikke er så mye jeg kan få gjort med det.

Skrevet

Jenta mi hikket også masse. Da ga jeg henne som regel en ekstra slurk av puppen, så ga det seg som regel.

Skrevet

Får prøve det =)

For hu liker ikke å ha hikken.

Skrevet

gutten min hikker alltid hvis han ligger for lenge på gulvet for da føler jeg han blir litt kald ...ikke missforstå,jeg lar han ikke ligge der å fryse altså,men av og til så klikker varmepumpa og blåser inn kald luft!!

Og han hikker hvis han har spist for mye føler jeg,for da hikker han masse og så kommer det gulp :=)

Skrevet

Jenta mi hikket masse i magen allerede. Når hun var nyfødt hikket hun flere ganger om dagen. Nå er hun 4 mnd og hikker spesielt etter vi har fått henne til å le masse:)

Skrevet

Gutten min hikket også mye. Mange ganger daglig. Tok han med til kiropraktor, hun fant en låsning i nakken. Etter det hikket han gradvis mindre og mindre. Han var også dårlig til å rape. Kiropraktoren sa han at både hikkingen og det at han var dårlig til å rape skyltes låsningen i nakken. Og jammen hadde hun rett gitt! Han er 6 mnd nå, og hikker nesten aldri lenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...