Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går vi ikke.

Vi kan gå , men vi gjør det bare ikke :-(

Har nemelig spasert litt , menne........ Vi sluttet med det .

Vi venter spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er januarbarn. Jeg går, har gjort det i 26 år snart. Flink?

Skrevet

Poden ble født 20 januar han, men syns vel egentlig at småtten på knappe 5 uker er litt for liten til det ennå?

Hihi :)

Skrevet

Mitt barn er ikke et januar barn, men brukte 16 mnd før hun begynte å gå helt alene. Stor spennvidde i når de begynner å gå, så ikke bekymre deg!

Skrevet

Gullet ble født 23 desember, men hadde termin 7 januar.

Ja hun går som bare det :) reiser seg opp på egenhånd og går noen skritt før det er ned på rumpa igjen ;)

Skrevet

Ja, hun går. Krabber fortsatt hvis hun har hastverk, men spaserer stadig vekk rundt i huset på eget initiativ nå :)

Skrevet

Anonym 10.54: Såååå flink du er! ;-)

Skrevet

Min gutt ble født 28. januar 2008 og han går ikke.

Skrevet

Jenta vår kom 30.januar-2008 og hun har gått i starks 1 mnd:) Nå løper hun snart :)

Skrevet

Min ble født 13.01.08, tok sine første skritt 14.02.09, omtrent 13 mnd gammel altså. Nå går han mye rundt, men ser litt klossete ut da :)

Skrevet

Poden føtt 26.01.08 går som bare det. Løper rundt hele tiden, har kanapt tid til å sitte stille:)

Skrevet

Kom en tur inn på januar-klubben da vel, der er det mange januar-mammaer å spørre!! ;o)

Skrevet

Jenta mi er født 29.01.08, og gikk noen dager før ett årsdagen sin :) Nå går hun dit hun vil uten noe problemer, og det er full fart på de korte beina! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...