Gå til innhold

sluttet på P-sprøyte...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ;)

Jeg skulle slutte på p - sprøyta for å heller bruke p piller, siden jeg fikk høre at sprøyta ikke er bra og at man ikke burde gå på den mer enn to år. Hadde da brukt den i 7 år. Virkningen gikk ut i aug 08, og i slutten av oktober ble jeg gravid uten å ha hatt noen skikkelig mensen enda. Trodde faktisk ikke eggløsningen var kommet igang igjen, så var litt av en overaskelse, men bare glad selvfølgelig for det :)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

hei :)

dere er utrolig heldige som har fått tilbake mens såpass tidlig :) jeg går fortsatt og venter på mens etter jeg sluttet på p-sprøyta i februar 08 :( *hmfr * har ventet i 1 år nå og fikk bare beskjed av legen og vente til juni for da har det gått 18 mnd :( huff kjenner jeg er sååå frustrert nå .. prøver på mitt første barn og hadde håpa det gikk litt raskere :) lurer på å prøve akupunktur for å se om det kan sette igang noe ? eller har dere andre tips ?? :)

Annonse

hmmm så utruli kjedeli, føle virkeli med dæ.. Trur æ må ha vært skikkeli heldi, gjikk på sprøyta i 7 år før æ å samb. fant ut at vi ønske barn. Sku ha tadt siste 5 des08. Mensen kom tilbake 3 mnd etter æ sku tatt sprøya, hadde da av å på i 4 daga. Så fikk æ ny etter 2 uke som varte i 1 uka, men litt ustabil. Så fikk EL slim for 3 daga sia, så nu e det bare å vente :) Håpe virkeli det årdne sæ for dæ snart. Virkeli kjedeli at det skal gå så lang tid, kjenne mange som det har gådt 1 år før den kom tilbake.

Masse lykke til videre.

• 2 måneder senere...

*takk for det * guuuud som jeg angrer på den sprøyta .. også er det frustrerende og tenke på at jeg bare tok 8 sprøyter , men alikevel stopper det opp hele systemet :( skummelt syns jeg .. men men ... nå er det legetime på torsdag så håper hun kan sende meg videre for undersøkelser.. kanskje jeg er så heldig å kan få noe mirakel kur !!

Ønsker deg lykke til :) spennende tid fremover da :)

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...