Lotta med novembergutt Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Her har jeg kun veid tjukken ved 6-ukers-kontrollen og 3 mnd-kontrollen + så og si hver dag den første leveuken hans pga høye gulsottverdier. Men jeg ser jo at han vokser bra, så ser ikke helt behovet for å veie så ofte. Men likevel; hadde jo kanskje vært litt stas(?) å få litt flere tall på helsekortet? Luerer nemlig på om jeg skal veie i dag
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har veid han på de vanlige kontrollene selvf. men så har jeg en babybok der man skal fylle ut vekten når de ble født, 1mnd, 2 mnd osv helt opp til de er 1 år. Gjorde det samme med storesøstern, så her blir lillegutt veid 1 gang i mnd=) Artig å se også hvor forskjellige søsken kan vare...
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Vi har faktisk veid ca hver 14.dag vi, fra fødselen og frem til nå! Er snart 3 mnd. Det er gøy å følge med, og vi synes det er en koselig stund på helsestasjonen. Hs har som oftest god tid, og da får vi pratet med henne i samme slengen, godt å få luftet ting man lurer på og undres over, og det er det mye av som førstegangs:) Heldige sånn sett vi da, men hadde nok gjort det uansett:)
Marsipan❤grisen Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Vi veier på de vanlige kontrollene på helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå