NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 Ser han begynner å få trøske i munnen, begge mine to andre har hatt det så kjenner det igjen. Begynner også å merke en viss liten sårhet på brystknoppene, så trenger nok behandling jeg og. Men, er det på resept? Husker ikke hvordan det var med de andre...
ainapost Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hei du, Mine 3 har også hatt mye trøske. Har forsøkt å ta på farris som de anbefaler, men min erfaring er at kun Mycostatin hjelper. Dette må du til legen for å få resept på. Jeg pleier bare å ringe ned og så fakser legen over en resept til apoteket. Sånn er det å være erfaren 3 barns mor;O) Du trenger også et preparat, men det husker jeg selvf ikke hva heter... Lykke til!
Mjølkekua Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Preparatet du skal heter canesten (samme som ved underliv og fotsopp) og fås reseptfritt. Jeg fikk også fakset resept til apoteket og slapp å komme innom. Se forøvrig ammehjelpen om behandling: http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=31
★☆2prinser★★ Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Du kan bruke Canesten (salva), fåes reseptfritt på apoteket. Men til baby må du ha resept får å få Mycostatin. Jeg brukte farris på en bomullspinne, fikk bort belegget etterhvert. Men siden det er sopp hjelper det ikke bare med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå