Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Nå kjenner jeg skikkelig trykk/press under brystene å det er så ubehageligt å jeg er urolig så i morgen skal jeg til akutt lege.Har hatt slik i 1 uke nå.Jeg er redd det er noe alvorligt.Jeg i meg selv er liten å er ca 1.59 og veier 97 kg + -Så jeg er usemetrisk.Stygge hakk har jeg over skuldrene å jeg føler meg så ensom for jeg ser ingen andre som ligner min kropp å så digre bryster.Føler meg som ett missfoster for å si det rett ut.Har mann å barn å er ikke gravid heller men jammen ser det sånn ut i tilegg.Ikke får jeg belte rundt meg heller å sliter med å finne klær som passer,det er ett jævla mareritt.Jeg føler meg mere død enn levendes.Nå er det snakk om den brystreduksjonen men får ikke tatt den før jeg har gått ned så å så mye i vekt,får ikke noen økonomisk støtte for hjelp til det for da må jeg veie enda mere,sykt hva?Jeg vet ikke mine arme råd å håper noen der ute kan hjelpe meg med råd å vink hva skal jeg gøre?Jeg er ikke redd for å dø men jeg er redd for å ikke se mine barn vokse opp.
såpebobledama Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg kjenner til det der,har vært sånn siden barneskolen. Er større enn deg, men bare 3cm høyere. Du må snakke med noen om dette, får håpe legen din tar deg på alvor. Jeg tror det kommer til å ordne seg.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #3 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er akkuratt i samme siyuasjon som deg! Jeg er 160cm høy, og veide 97 kg ved svangerskapets start. 900 gr på hvert bryst er mye, men jeg er nok endel større over brystene enn deg.. :/ Jeg har fått innvilget brystreduksjon, og skal da fjerne ca 800 gr på hver pupp, og da blir jeg ca en C-D cup. Men jeg må som deg, gå ned endel først. Må ned til 75 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå