Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Noen som slår følge med innsett i uke 12?

Vi skal ha vårt 3'dje IVF, første fryseforsøk. Er bekymret for opptiningen av eggene, har bare to - og hadde vært så bra om begge klarte seg slik at jeg kan sette inn to! Får bare tenke positivt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også prøve oss på vårt 5 IVF i uke 12. Gleder meg til og komme igang nåsnart :).

Var og besøkte mitt tantebarn idag som fikk en liten tulle i går kveld Blir jo litt dårlig når man ser det lille nurket som ikke er en dag engang, og ønsker og håper at neste gang er det min tur sukk.....

Skrevet

har innsett på 8 ICSI i uke 12 .

Skrevet

Hei!

Slik det ser ut nå blir det uttak og insett på 2. forsøk i uke 12. Sist tok det litt lenger tid enn planen tilsa. Men nå skal jeg starte med høyere dose medisiner, så er spent på å se hvordan det går. Er satt opp på UL dag 6 på sprøyter denne gangen, mot dag 9 sist.

Krysser fingre for at eggene overlever ES76, ganske nervepirrende dette her!

Skrevet

Går alt etter planen har jeg også uttak og innsett i uke 12. Da blir det mitt første ICSI forsøk, så det er en spennende tid man er inne i nå med spraying og så sprøyter, men ikke minst en spenndende tid man har i møte...

Lykke til!!

Skrevet

I dag har jeg vært helt ko-ko i hodet på jobb. Skikkelig sur og grinete, og enda værre da jeg kom hjem...Skulle tro jeg gikk på hormoner, men det gjør jeg jo ikke...Begynner ikke før neste helg, sannsynlivis, på progynova.

Dro på trening for å få ut litt aggresjon, og det hjalp, heldigvis. Alle disse bekymringene ift. dette her ligger å murrer i bakhodet hele tiden, ikke rart man blir gærn...Dobbeltsukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...