Gå til innhold

Hvordan blir brystene etter amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt bekymret her.. Når puppene er "nytømt" ser de litt rare og slappe ut, er det sånn de blir når jeg er ferdig med hele ammingen, eller trekker den seg sammen eller noe? (Håper det!) Jenta mi er 8 mnd, jeg fullammet henne frem til hun var 6 mnd, og ammer ved siden av mat nå.

Noen som har ammet tidl barn eller ikke ammer mere nå som kan berolige meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre, synes puppene mine ble litt slappere og mindre etter ammeslutt med førstemann. MEN synes ikke det ble VELDIG stor forskjell på puppene etterpå, fornøyd nok. Men gruer meg litt hvis de blir ennå slappere og mindre nå, var jo ikke velig store i utgansgspunktet :)

Skrevet

De første to årene etter ammeslutt var puppene litt slappe, men de ble faktisk fyldigere igjen. Så før jeg ble gravid på nytt var jeg fornøyd.

Skrevet

Er også spent på dette.. men tror nok de kommer til å bli litt slappere uansett, siden jeg har gått ned i vekt også. Da er det ikke så mye å gjøre... :) Får håpe de blir litt bedre hvertfall da.

Skrevet

Veldig fine og praktiske, bare å rulle dem opp og feste med klips.

Skrevet

Hehe, holdt på å le meg ihjel. Høres lovende ut "sug lut"!! Enda en fordel til dere flaskemammaer:P

Skrevet

Jeg ammet i 4 uker før jeg måtte slutte og begynne å gi flaske istedet.

Å jeg kan loooove dere at puppene mine har sett sine bedre dager.

De er mindre, slappere og lengre nå enn før graviditeten. Hurra! :(

Jeg har hørt at det er ikke ammingen som "ødelegger" puppene mest, det er endringene i graviditeten som er verst.

Jeg la på meg mye da jeg gikk gravid, å gikk raskt ned igjen. Men jeg merket nok ikke at puppene ble slappere mens jeg ammet, for da er det jo melk i dem.

Gjest lillelilje
Skrevet

Jeg ammet i 3 år - synes ikke puppen var noe annerledes etterpå..?

Skrevet

Det er mest graviditeten og ikke ammingen som endrer puppene mest. Litt endringer her hos meg, men det er like mye fordi jeg blir mer og mer voksen dame tror jeg. Det er helt i orden for meg, jeg har ikke noe stress med det. Synes det er naturlig, forventet og bare noe som endrer seg i takt med livet. (med fare for å bli irriterende politisk korrekt eller ukorrekt her!)

Visste dere forresten at damer bør kjøpe helt nye bhstr hvert 5. år? Minst.... =o) Lykke til med pupper og annet som lever sitt eget liv.

Skrevet

Mine er slappe og flate blitt.. :( Ikke så vakkert at det gjør noe gitt!! Lenge leve push up's sier bare jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...