Gå til innhold

Tvillingtreff/gravide treff i Oslo

Perledykkeren

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg venter tvillinger i september og vil så gjerne følge andre tvilling gravide i tiden fremover :)

Hvem vil være med på treff i Oslo området?

Jeg syns det er enda mer spennende å følge andre i samme situasjon enn å "bare" snakke med/møte enling gravide :):)

Jeg er fleksibel på både tid og sted og foreslår å møtes litt utenfor Oslo gryta.

Tvillingmammaer med sine små er selvfølgelig mer enn hjertelig velkomne også slik at vi kommende kan få øve oss eller bare beundre miraklene :):):)

Hvem vil være med?

Fortsetter under...

SÅ gøy Lene.

Jeg er også ledig på dagtid og frognerparken er et glimrende alternativ hvs vi blir litt flere. (blir det oss så kan vi jo nesten gå hvor som helst :))

Jeg legger inn et forslag på dag/tid under BIM-treff, sånn om ca 2-3 uker så flere får muligheten hvis de vil helge på.

Pluttiplott; deg kjenner jeg jo og forventer at du stiller så vi kan få kose med småtrollene dine og avlaste armene dine litt he he :)

Heisan!

Jeg venter tvillinger i agust! Fikk veite det igår så jeg er på jekt efter noen ande med samme lykke!

Jeg syntes det låter topp med en treff for oss med eller blivande mammor med tvillinger!

Er litt kul og veite det at det er noen mer der ute som har mer en 1 der inne!

Dette er mit første svagerskap;)

Fortell meg når og hvor!

Jeg skal forsøke passe på datum og tid=)

Mvh

2småjenter

Annonse

Så supert å se at det er flere tvillinggravide som vil være med på treff.

Frognerparken høres ut som et godt forslag for meg, legger inn et forslag i kveld på BIM treff, gi beskjed hvem som kommer så vi vet ca antall/plasser.

Hvordan er det for dere på dagtid, f.eks lunsjtid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...