golddust Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Noen som har gode tips tiol hvordan jeg skal innrede barnerommet? Har kikket på diverse veggdekor osv, men har liksom ikke en skikkelig idè til hvordan jeg skal innrede.. (farge, gardiner, osv) Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Dytter litt jeg.. For har bruk for noen tips jeg også :-) (jeg har jente, 1 år gammel)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 er ikke noe flink med interiør, men kan fortelle hvordan barna mine har det. Gutten vår har grønne vegger, og da han var liten hadde han gardiner og tepper fra drageserien til ikea. Hadde jeg valgt i dag, hadde han fått ole brumm. Nå er han 3 år, og har Cars på teppet og gardinene... Valgte grønt på veggene, siden mye tilbehør til gutterom er i blått. Jenta vår har lys lilla vegger, rosa blomsterteppe og rosa prinsessegardiner. Rosa tilbehør ellers også. Begge to har bokhyller og kommode i bjørk, hadde jeg valgt i dag, hadde jeg nok valgt hvitt (penere..) Valgte bevisst å ikke ha rosa og blå vegger, siden alt tilbehøret er i den fargen. Vi er ikke så glad i hvite vegger, og jeg syns at et barnerom skal ha litt farger
Enitsirk79 Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Hvis du Googler "skilpadden truls" får du opp en fin side.
golddust Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2009 til gutt synst at grønt er skikkelig stilig, men har sett noen fine hyller og bilderammer i lyseblått, så vet ikke om grønt og blått er så lekkert sammen?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Vi innredet barnerommet før vi visste om det var gutt eller jente, men vikke nok gjort det på samme måte om vi visste det. Vi har en lys nøytral farge på veggene, hvit seng og hyller, og et kleskap i eikefarge. Vi gjorde det på denne måten slik at rommet skal vare lenger, hater å male :-) Vi farga rommet opp med farge på teppe, fargerike bilder, puter og gardiner. Et tips er å skru alt av skap og hyller til veggene slik at det ikke er fare for at det skal velte over barnet hvis hyller/skap blir klatret i.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 blått passer i alle fall helt utmerket til grønnfargen gutten min har på rommet sitt. Men han har mest tilbehør i mellomblått, ikke lyseblått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå