Gå til innhold

Uke 8-gjengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det Rose og jeg på deg:)

Er på rugedag 8 idag, har testdag neste fredag. Tror jeg går for hjemmetest eller vente og se om mensen kommer. Tar man progestan til dagen man tester eller ut den dagen man tester?

Spennende dette puh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CathyS, ta Progestan til du vet noe om blodprøven.Jeg sluttet ihvertfall da.

(Da jeg fikk neg. hjemmetest tok jeg ikke dosen om morgenen, men angret og tok den ved lunsjtider).

Snakket med spl ved Nordica idag og la frem et forslag om å ta p-piller før neste forsøk for å forbedre eggkvaliteten.Legen skulle kontakte meg mandag vedr. dette forslaget.

Jeg heier på dere jenter!!!

Skrevet

CathyS, man kan vel blø selv om man er gravid...du har jo 2 egg inne ikke sant? Tenk om det ene går ut i mensen, og det andre er ok.Man tror at alt gikk i dass.

Så blodprøven sier nok mer enn en hjemmetest, vil jeg tro.

Skrevet

jo du har nok rett i det:) vet bare ikke om jeg orker ventinga. Med test får vi svaret sammen og med en gang;) utålmodig sjel!

Skrevet

Hei cathyS.

Vil bare si i fra at progesteron kan forsinke mens. Skjønner utmerket godt at du er utålmodig, det er jeg også. . . . ;-)

Jeg fikk litt kort lunte i morges, men det gikk fort over senere på dagen. Heldigvis! Godt å være seg selv :-)

Skrevet

GRRRRR... jeg kan ikke fordra denne perioden...bare venting..Blir mer negativ for hver dag....

I går midt på dagen tok jeg en test. Negativ selvfølgelig... Hadde jo tisset kort tid i forveien., men et er nok til å psyke meg helt ut..f*%# så dum jeg er.

Skal først teste på torsdag...og nå skal jeg vente!

Ellers er jeg i skikkelig rydde og vaske modus... Å så kaster jeg og kjøper nytt... Dyrt men ryddig og rent:-)

Skrevet

Hvordan går det 8- jenter? Siste nervepirrende dager nå. Noen som tester i morgen, eller som ikke har klart å la være ennå?

Jeg kjenner ingenting, bortsett fra furie-humør. Enten progestan eller tidenes pms. Leeeenge til fredag!

Skrevet

Jeg måtte teste i dag for å få bekreftet at frøet ikke har festet seg. Har ikke kjent noen symptomer, så jeg er ikke overrasket over at testen var negativ. Skal ta blodprøven i morgen, men vet jo svaret :-(

Da er det bare å vente på TR og noen måneder til før vi kan prøve igjen i mai/juni - håper jeg.

Lykke til dere andre. Krysser fingrene for dere til uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...