Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Og hva betyr det i tilfelle at sensor ikke sa noe til meg om dette etter oppkjøringen? Bare at prøven var bestått. Betyr det at jeg ikke hadde noen feil av betydning?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 De skal gå igjennom feilene dine, uansett om det er 1, 2 eller 3 feil:) Jeg hadde faktisk ikke en eneste feil på oppkjøringen, men sleit meg halvt ihjel m teoriprøven:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Han kom med noen kommentarer, både positive og negative. Men det som var negativt kunne jeg ikke tolke som om det var direkte feil, bare mindre "slurv". Han sa ikke noe om at det var klassifisert som en feil av det ene eller andre slaget. Jeg hadde gruet meg halvt ihjel til oppkjøringen, men kunne tatt teoriprøven uten noen feil når som helst. Er mer teoretisk enn praktisk anlagt:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 ener feil: småfeil som ikke betyr noe for sikkerheten i trafikken toerfeil: noe grovere feil som kan ha noe for sikkerheten i trafikken, som å kjøre for fort e.l treerfeil: brudd av vikeplikt og andre grove overtramp av trefikkreglene man stryker hvis man har Tre eller fire ener feil eller to toer feil eller en treer feil eller en/to ener feil og en toerfeil
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Men siden han ikke sa noe, betyr det at jeg ikke gjorde noen feil? Han kom som sagt med noen kommentarer, men sa ikke at det var direkte feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå