Gjest Skrevet 24. februar 2009 #26 Skrevet 24. februar 2009 hehe...du får bare prøve litt! om du har en mann eller en samboer så kan du prøve å be ham om å kjenne etter. Men lykke til:-) Håper du føder snart..
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 25. februar 2009 #27 Skrevet 25. februar 2009 Jeg kunne ikke finne denne berømte strikken jeg... men er jo veldig mye myke greier inni der da... hehe.. men det er en liten running eller noe langt inni der en plass, å denne er på størrelse med en appelsin kanskje litt større kanskje.. kjente den jo ikke så godt, men den var bevegelig.. hva er dette da? Kan jo rett og slett være det kun er bekkenbeinet mitt eller ett eller annet sånt.. men jeg vet ikke jeg.. Hvor alangt oppi sitter denne strikken egentlig, Det kan jo ikke være så langt liksom siden det skal fingrer innimellom på en måte, hm merkelige greier dette her ...
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #28 Skrevet 25. februar 2009 Jeg tror det er slimproppen du kjenner..Den er myk å litt geleaktig! Denne åpningen ligger som oftes på venstre side ca litt over en langfinger oppi skjeden. Det er vanskelig å kjenne selv pga at fingrene våre ofte ikke rekker så langt inn. Det anbefales derfor at noen gjør dette for deg.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 25. februar 2009 #29 Skrevet 25. februar 2009 Men er slimproppen litt hard liksom? Ikke det at denne var stein hard da for det var noe mykt utenpå på en måte. Men det virket som om det var en kjerne som var som bein på en måte.. men jeg syntes alt var så mykt inni der jeg, men det er ikke sikkert jeg har nådd inn liksom, Den var jo litt bevegelig og, turte liksom ikke bevege så mye på den siden det ikke er bra og rote for mye, men den flyttet no litt på seg denne appelsin greien.. hehe.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #30 Skrevet 25. februar 2009 Det er sikkert hodet du beskriver...Om du kjenner hodet må du sikkert lete litt etter åpningen ute i sidene inne i skjeden. Om du allerede nå kjenner hodet så betyr det at fødselen nærmer seg nå å at barnet ligger veldig godt nede i bekkenet. Om du trykker litt på oppe på magen samtidig som om du har fingeren inne i skjeden,kjenner du da om denne appelsinformede tingen kommer lengre ned eller trykker på?
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 25. februar 2009 #31 Skrevet 25. februar 2009 hm.. Kunne kjennes ut som et lite hode, Får se litt senere i kveld om jeg kan finne denne strikken. for tydeligvis er det jo noe forran siden det er sånn mykt gele ligknende følelse på det forran.. Jeg har jo født to ganger før, men jeg har liksom aldri prøvd å kjenne på dette selv før.. hehe. .Det var jo litt stilig da. Men jeg vet han ligger med hodet ned og hvis jeg går mer en noen meter så kjennes det ut som han ligger å slår ned i bekkenet på en måte.. eller att han skrur seg nedover. og da kommer det en haug med kynnere i samme slengen.. ikke noe godt.
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #32 Skrevet 25. februar 2009 Du har sikkert samme som det jeg hadde før fødselen... Hodet lå langt nede med en veldig spent vannhinne forann..Denne er litt myk men den gjør at det kjennes godt når man beveger seg. Let mer uti høyre eller venstre siden inne i skjeden å let etter en fingerkondom(oppfunnet ord etter mange gode tips) Det minner om en kondom med et strikk nede.
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 25. februar 2009 #33 Skrevet 25. februar 2009 ÅÅHHHH!! Nå ble jeg en smule skuffet da! sambo kjente på meg og trodde han "fant" det han lette etter og at han fikk en finger opp. men i dag prøvde vi igjen og nå vet jeg at vi fant rett, for det kjente jeg! uansett, den såkalte gummistrikken var hard og han kunne ikke fått en halv finger oppi der engang =( dessuten så var det på venstre side så den var ikke sentrert heller! så da regner jeg med at jeg ikke er moden i det hele tatt? ble kjempe skuffa! 9 dager til termin. noen som vet om fødsel kan skje de nærmeste dagene likevel?? hvor fort kan en modningsprosess gå?
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #34 Skrevet 25. februar 2009 Det vil nokk si at du ikke er moden ja..Å at du er usentrert. Det kan gå veldig fort fra du får litt åpning til fødsel... Men mannen din kan fortsette å dra litt å tøye litt om han får til..Dette hjelper ofte mye. Kan ikke love noe men jeg tror det går kjempefort med deg... Denne gummistrikken kan fort mykes opp under sex. Håper det går bra med deg...Det kan være du må settes i gang eller det kan være du føder i morra...Men uansett..lykke til
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 25. februar 2009 #35 Skrevet 25. februar 2009 tusen takk for oppmuntrende svar =) vi får bare tøye og dra som du sier og prøve med litt sex, da blir nok sambo glad, hehe håper jeg slipper å bli satt igang ihvertfall. får bare holde ut og nyte siste tiden jeg og sønnen min har alene sammen! blir vel fort nok å sette fingrene i! Lykke til til dere alle sammen!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 25. februar 2009 #36 Skrevet 25. februar 2009 Jeg fortalte om detta til mannen og sa at jeg ville han skulle sjekke når vi kom til uke 37. Han ble bare kvalm og uvell, og sa at det ville han IKKE! Skulle noen fiste meg oppi der fikk jeg dra på føden, han hadde gjort sin del, og det var å putte den inn. Å få barnet ut fikk jeg ta meg av:P hahaha. teite mannen, og jeg som gleda meg til vi kunne prøve det her om noen uker:P
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #37 Skrevet 25. februar 2009 Det er ikke snakk om å stikke hele hånda oppi der om det er det du tror... Det er snakk om å bruke 1 finger sånn du gjør når du blir fingret om dere bruker å ha forspill under sex. Du kan jo prøve litt selv å finne ut litt ståda der nede.. Det er 1 finger oppi skjeden for å lete etter en liten gummistrikk-hinne som minner om en kondom... Verre er det ikke.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 25. februar 2009 #38 Skrevet 25. februar 2009 gud a meg, jeg tenkte dette var litt sinnsykt jeg også,,,men jeg måtte sjekke,,,, turte ikke mye,men fikk sjokkk for jeg kjente den var sentrert og jeg kjente jo hodet også!!!!!! hjelp!!! jeg er 38+3 idag hvor langt tid kan det være igjen da? har jo kjente at det har skjedd endel nedi der en stund da,,,
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #39 Skrevet 25. februar 2009 ida bebbi i magen:)*fødeklar* Det høres kanskje skummelt ut for de som aldri har prøvd..Men så lenge man er forsiktig så er ikke dette noe farlig.. Om du finner åpningen som er sentrert å om du i tilegg kjenner hodet kan jeg med trygghet si at det ikke er lenge igjen! Du får lytte til kroppen din,prøve å slappe av å ikke stresse. Om du prøver desse kjerringrådene hele tiden blir kroppen din mer stresset å gjør at hodet å åpningen kan lukke seg pga stress. Du kan tøye å bøye litt i denne hinnen å se hva som skjer.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 25. februar 2009 #40 Skrevet 25. februar 2009 jeg også kjente en liten kule oppi der jeg tror er hodet.. men det var noe veldig mykt forran da. Men denne kulen på størrelse med en litt stor appelsin var bevegelig da.. men denne strikk greien finner jeg ikke i det hele tatt. lurer på hvor den har tatt vegen..?? hm..
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #41 Skrevet 25. februar 2009 *Trollmor* Høygravid. <3 Det er sikkert den ytre vannhinnen du kjenner som er myk..Hodet er oppom denne hinnen å er hardt å litt bevegelig. Om du ikke finner denne gummistrikkhinnen kan det være den er godt gjemt om hodet er langt nede i bekkenet. Det kan også ha noe med stillingen du sitter eller ligger i. I venstre siden ca 1 fingerlengde oppi skjeden, i midten eller på høyre side.. Litt vansklig å si akkurat hvor din er når man kun har vært oppi seg selv..hehe!
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 25. februar 2009 #42 Skrevet 25. februar 2009 hehe skjønner.. prøvde litt forskjellige stillinger jeg da siden jeg ikke fant noe. men det er mye myke greier oppi der da. men vet ikke om det har noe å si.. jeg får lete litt på sidene der jeg da. hehe skulle nesten hatt kart og kompass da.. men da er det helt sikkert hodet jeg har kjent da. Og da ligger han godt nedi bekkenet tydeligvis ellers hadde det vel ikke vært mulig å kjenne noen kul.. Jeg har jo ikke peiling jeg da men.... Men har merket i noen uker at når han hikker så kjenner jeg det nederst i benet forran på magen liksom. å ikke i magen sånn som før.. så får jeg kynnere av det...
baby ventes 11 mars :) Skrevet 25. februar 2009 #43 Skrevet 25. februar 2009 håpefull jente mamma: ja neida jeg er ikke så stressa nå lenger jeg,,, har ikke alle disse plagene så ille nå... var jo dårlig en liten stund. har ikke prøvd noen kjærringråd heller jeg annet en sex da... er pysete med sånt jeg sjekka mest nå fordi jeg føler at det ikke er lenge igjen, og var nyskjerrig,,, har ikke problemer med og gå litt lenger nå når det ikke er så plagsomt, men går jeg over termin så er det kjipt, og jeg blir ikke lei meg om han kommer litt før heller da
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #44 Skrevet 25. februar 2009 ida bebbi i magen:)*fødeklar* Så bra du har det bedre..Er ikke noe kjekt å gå med store plager på slutten. Selv så kunne jeg ikke kjenne annet enn metallsmak fra uke 30. grusom tid!! Bare å sjekke i vei å kose deg med å vaske,stryke å legge sammen babyklær..Gå i butikker å handle inn de søteste små klær. Lag album, skriv gjerne om tiden du har gått gravid. Kjempekjekt å se tilbake på. Jeg fant ut at desse kjerringrådene bare gav meg gangsperre,vondt å mye irritasjon. Håper du snart får møte babyen din...
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #45 Skrevet 25. februar 2009 *Trollmor* Høygravid. <3 Ja,herlighet..man skulle faktisk ha hatt kart og kompass! Høres ut som om hodet er helt festet med deg vartfall! Kjenner igjen forklaringen når den lille hikker i magen. Dagen før jeg fødte spiste jeg fårikål,sov hele natta å fikk en sånn merklig bæsjetrang der det over hele natta å frem til jeg fødte ikke kom ut noe. Det er visst et fødetegn. Det å vann rett under øynene.
Mrs Gloomy er fødeklar! Skrevet 26. februar 2009 #46 Skrevet 26. februar 2009 Au au au. Fysjameg. Blir heilt uvel berre av å lese om det de driv med, damer. Korleis klarer de dette her då? Får vondt berre av tanken, eg. Merkar eg får litt lyst til å sjekke korleis situasjonen er for min del, men eg trur ikkje eg tør. Har heilt frysningar eg no, etter å ha lest om korleis de fiklar og tøyer på ting. Au.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 26. februar 2009 #47 Skrevet 26. februar 2009 Hehe.. ja blir jo helt prega av å være her inne på BIM. jeg også har fulgt denne linken, og i går kveld, etter litt murringer tenkte jeg.. NEI, nå må jeg bare sjekke. Hehe.. må jo vært et syn for guder.. syns liksom alt der inne var mykt, og kunne kaaanskje kjenne den herre gummistrikk greien, men tror ikke det var noen åpning.. men livmortappen var veldig myk hvertfall!!.. MEN alt fiklingen oppi der førte til at jeg lå med maserier eller hva det nå var, hele natten.. Hadde sånn skikkelig bommelom trang og tak både foran i magen og bak i ryggen. Og de kom med 10 minutters mellomrom. men til slutt klarte jeg å sovne sånn 01.15, og da ga det seg.. i dag har jeg bare skikkelig mens smerter i ryggen, men ikke noe tak lenger. Spennende tid da, men ble litt stressa der midt på natten, for gubben er i Stavanger på jobb!!
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #48 Skrevet 26. februar 2009 Heheh...Skjønner godt du blir uvel. Høres veldig drastisk ut å fikle å dra der nede. Om man har kynnere en hel natt å sliter litt med søvn å er irritert så sjekker man gjerne selv så man slipper å reise til sykehuset om man kjenner man ikke har noe åpning ennå. Man får trøste seg med at kroppen lar ting skje naturlig når den selv vil.
Gjest Skrevet 26. februar 2009 #49 Skrevet 26. februar 2009 smurfen76*fødeklar!!!!!!!!!!* Lykke til..Håper du ikke har lang tid igjen! Det er vansklig å finne noe der på slutten pga mange forandringer frem til fødselen inne i skjeden. Husker hvor dom jegt følte meg når jeg satt på verdens merkligste stillinger for å sjekke selv. Men måtte til slutt få mannen min til å gjøre dette. Måtte innse at jeg ikke kunne være ballerina akkurat da.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 26. februar 2009 #50 Skrevet 26. februar 2009 takk for det håpefull_jente_mamma nei det var ikke lett å få til gitt! Ble jo bare ennå mere forvirret !! Og hvis det skal føre til maserier hele natten så kan det være det samme. MEN, så blir man jo liksom nysgjerrig på om det har hatt noen effekt da å ligge våken hele natten og må kanskje sjekke igjen?!?! hihi. Må le litt. stakkars gubber. for noen oppgaver å få!! kan ikke være helt sjarmerende å leke doktor der nede, blir jo en litt annen setting liksom =o) men, det har de bare godt av! Lykke til videre til deg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå