Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka syns dokker om at venner/familie legger ut bilda av babyen på nett? Uten å spørre eller si i fra om det på noen måte? (som feks, facebook, nettby osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt uaktuelt! jeg er veldig bevisst på ikke å legge ut bilder av småen på nettet, og hvis noen andre gjør det ber jeg de fjerne dem.

Skrevet

jeg poster kun bilder av mine egne barn, og om jeg poster av andre, så forsikrer jeg meg alltid om det er ok først!!

Selv om jeg legger ut bilder selv,,så ville jeg faktisk blitt sinna om noen posta mine barn uten å spørre meg først!!

Skrevet

Kunne ikke ramle meg inn å legge ut bilder av mine egne barn på nettet (med unntak av det som likevel havner i pressen). Og hadde noen andre lagt ut bilder av meg eller barna mine, så hadde jeg bedt dem fjerne det omgående. Hvis ikke vedkommende hadde respektert dette, ville jeg truet med politianmeldelse.

Må si jeg blir skremt over hvor mye informasjon enkelte legger ut om seg og sine på feks. facebook.

Sjekk hva datatilsynet sier:

http://www.datatilsynet.no/templates/article____879.aspx

Skrevet

Jeg blir sint og sier ifra. Det er ulovlig å gjøre det.

Skrevet

Samme her, jeg er fryktelig forsiktig med hva jeg legger ut av bilder og informasjon, og forventer at venner og bekjente ber om lov før de legger ut sånt av meg og mine.

Hadde noen lagt ut noe uten å be om lov ville jeg bedt dem fjerne det snarest! Går ut fra at det ikke hadde vært noe problem.

Skrevet

hm har ikke tenkt så mye på det ...venner og familie har jo vett og vet hva de kan og ikke ...det går litt på skjønn da ...eller? har ikke den store angsten for nettet heller ...har masse bilder av gullet på nett så familie og venner kan se ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...