Asobi Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Lurer litt på om vi skal slå til med et lite sanghefte til navnefesten. Vi tenkte f.eks å ta med favorittsangen til frøkna vår (hun er snart 7 mnd). Hvilke andre sanger kan evt passe? Noen som skal ha noen form for underholdning i dåp/navnefest?
Alle gode ting er tre + en til Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Vi lot også de to eldste få ta med en av favorittsangene sine i sangheftet til yngstebarnets dåp!! I tillegg hadde vi "Da lykkeliten kom til verden" og sist da vi hadde jente som var dåpsbarn hadde vi "Vi har ei tulle med øyne blå". "Den fyrste song eg høyra fekk" og "Sulla meg litt" er også sanger som er fine å bruke i dåp/navnefest. Ellers har jeg alltid lest diktet "Nyfødd" av Hans Sande høyt for alle gjestene, det noen av de vakreste linjer som er skrevet synes jeg! Lykke til!
Asobi Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 Tusen takk for tips! Det kommer mange barn til navnefesten, så det er en god ide å ha flere barnesanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå