Gå til innhold

Jeg har ingen rene honkler, finner ikke nøkklene og leter etter konforlutten med addressene i.

Anbefalte innlegg

uavhengig av alle dine skrivefeil, bør du rydde opp i hjemmet ditt. Få orden og system på tingene dine. Faste plasser til nøkler, konvolutter og adressbok.

Etter det bør du organisere livet ditt slik at du får vasket tøy, før det ikke er mer rent igjen...

Beklager om jeg høres nedlatende ut..men du gjør deg selv en tjeneste ved å få litt orden i livet ditt.. Du kan jo også kjøpe noen flere håndklær da..

lykke til

Fortsetter under...

Dette var faktisk veldig morrsommt.

Jeg hvet at mange blir forrnærmet om vi gjør narr av feilskrivingen deres..

Harr gjorrt det før og da fikk jeg så øra flagra.

Du må vasske honklene dine i vasskemaskinen. Bruk sjyllemeddel. Da lokter det så gådt.

Nøkklene dine ligger sikkert åppå sjøleskapet. Der harr du nåkk goemt å lete.

Konforluttene med alle addressene i, ligger nok i bilen. Det hvet jeg fordi jeg glemte mine i bilen engang.

Det sjer gjevnlig.

Jeg skjeder meg.. Imorgen skal jeg tul gynokolog og undersøke sjeden sjeden min... Det gruer jeg meg til.

Lykke til med letingen og vasskingen.

Jeg sjøner deg velldi gådt, får jeg er det same rote hue som deg!

Kan tru jeg hadde probblemer issta etter jeg farga håre mitt palestinablondt,å ikke fant ett eneste honkle! hår fønern var borte å.

Avertil skule jeg ønske jeg var like rydig anlakt som søstra mi.

Annonse

Jeg ble helt blånd, ekte palestinablond, helt som jeg hadde tengt!

Prøvde ett anet merke i fjord,da ble det ganske stykt å ikke palestinablondt i det hele tat. Det er bare å spørre i buttikken de hvet goe råd når de er dyre.

• 2 år senere...

Annonse

det ær jo ikke noe rart at du ike finer sametrusa dah!!!!!!! du sålte den jo til han med zebratrusa! han å kona, hu såm skulle selle nattsjolen sin, trengten da de plusselig sto uten bådde sjole og truse. (zebratrusemannen mista sin da han blei åverfalt av hu hyssteriske på hottelromme stakkasj.... etter at han bøyde knea å lo litt lissom så klikka de i huet på a!!)

Nå blir jei sikkeli sur. deta er måbbing av oss som er skjempe late og ike gad å følle me i nårsk timene på skolen. det er fakktisk ike noe gøy og bli måbbet bare for at mann er lat.

men dere sjeder dere kansje.

haaaaaaahahahahaha!!

jeg ler så jeg griiiiiner!!!!

huff.. har nettopp mistet kameraten min.. og burde vel egentlig ikke ha latterkrampe.. men etter en skikkelig trist minnestund i kveld å var det så uendelig godt å le!!!! og med morsomste er at jeg og kameraten min hadde en samtale som nettopp dette for en stund siden!! hahahahhahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...