Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er i gang med mitt første fryseforsøk. Hadde innsetting av to egg 13.februar. I går hadde jeg en liten frisk blødning, deretter litt rød-brunt i truseinnlegget (beklager detaljene...) i natt ingenting, og i dag bare pittelitt brunt.. Hva tror dere?? Tok en test idag tidlig, som var negativ.. Tar progynova og cyclogest, har lest at en ikke får mensen mens man går på progynova, men jeg hadde som sagt en blødning igår.. Har egentlig mistet håpet, men lurer likevel....

Veldig takknemmelig viss noen svarer meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Veslo:-)

Jeg kan ikke svare skikkelig på dette, for det er for tidlig å si noe etter din beskrivelse. MEN jeg håper og håper at det går fint. Det beste er å se en dag om gangen. Jeg vet at det ikke er lett.

HÅPE, HÅPE, HÅPE.......

Skrevet

Tusen takk for svar, Hvite due! Blødningen har stoppet helt, men jeg har mistet litt troen.. Skal ta en test i morgen for sikkerhetsskyld. Men har begynt å se fremover, og håper på et nytt forsøk i april...

Ser at du også holder til på Hausken, og er ruger på 2 egg!! Ønsker deg lykke til videre, og krysser fingrene for positiv test! :)

-veslo-

Skrevet

Nei, løpet trenger absolutt ikke være kjørt. Veldig vanlig at man får en del farget utflod når man går på så mye hormoner som man gjør rundt forsøkene.

Så IKKE gi opp, dette kan gå veldig bra:o)!!

Men vent til dag 14 med å teste du, selvom det er supervanskelig jeg vet,da slipper du evt å bli skuffet over negativ test som kanskje viser seg å være positiv på dag 14:o).............

lykke til xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskinger! :)

Vanskelig å vente ja.. men er jo noe vi er vant med her inne :) Har roet meg litt, og kan ikke gjøre noe fra eller til.. annet enn å vente :)

Skrevet

Har opplevd blødninger to ganger og begge gangene positiv test. Husk at noen bruker lengre tid på å starte HCG-produksjonene enn andre.

Krysser fingrene for deg. Lykke til!

Skrevet

Hei

Dette kunne nesten vært meg selv... satte inn et egg 13. feb (2. ICSI-forsøk). Mistet hodet litt og testet med ClearBlue på mandag, den var negativ. Oppdaget litt blod nå i kveld, samt noe brunaktig grums.

Fikk trang til å bare slå hodet hardt i veggen... Trøstet litt å lese om dere som har prøvd og prøvd og prøvd, og enda ikke mistet motet.

Skal ta blodprøve i morgen og få bekreftet mine bange anelser men klarer selvfølgelig ikke å la være å håpe aldri så lite på positivt svar.

Skrevet

Hei, jeg kan selvsagt ikke si om løpet er kjørt for deg, men kan dele min erfaring.

Jeg satte inn to egg, hadde småblødning før jeg testa, sikkert festeblødning.

Etter noen uker blødde jeg ekstremt mye og var sikker på at nå var alt håp ute, det viste seg at det ene egget var støtet ut men på ul så vi et lite hjerte slå:-)

I dag sitter jeg her med en nydelig datter, så ikke mist håpet enda før det motsatte er bevist.

Lykke til!

Skrevet

Høres ut som meg også. Satte inn 11 feb, og fikk blod i går. Test i morgen. blir spennende. tok graviditetstest hjemme i dag, den var negativ, så har ikke så veldige store håp. Men lykke til til oss begge. :-)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende innlegg!! Merker at det hjelper å ta seg en tur innom her når dagene blir ugreie... Får i det miste styrke til å reise meg igjen og fortsette denne tøffe prossessen. Ingen grunn til å gi seg, til tross for noen nederlag!!

Stå på, alle tøffe jenter:-)

Skrevet

TUSEN TUSEN takk for lykkeønskinger og oppmuntrende innlegg!!!! :) Dere er herlige!! Jeg var som sagt sikker på at løpet var kjørt, MEN, på testen i dag tidlig stod det klart og tydelig GRAVID!!! Er så utrolig glad! Klarer ikke helt å tro på det, så tar nok en ny test i morgen.. :)

Krysser fingrene for samme resultat til dere, Frøya73 og Kreps77!!!

Lykke til!!

Skrevet

Kjære Frøya73, har du tatt blodprøve?? Hold oss oppdaterte da ;-)

tvi tvi!

Klem

Skrevet

SÅ BRA!!!!! :-)

Kjenner jeg blir så glad når noen blir gravide her inne, kjenner så godt den følelsen når testen er positv.

Lykkerus delux, eneste måte å beskrive det på :)

Er bare så dumt at når lykkerusen har lagt seg litt så kommer bekymringene.

Har du fått positiv test nå er du sikkert gravid, kos deg med det og da har du tydligvis evnen til å bli gravid, det er positivt uansett :-)

Jeg tok tre tester til sammen jeg, klarte heller ikke å tro på den første og var like nærvøs for hver test, men gravid var jeg, ingen tvil!!!

Lykke til veslo81, og lykke til alle andre som venter i spenning!

Skrevet

Tusen takk, 1t? !! Jeg er i lykkerus delux ja :) Og som du sier, så vet jeg nå at jeg KAN bli gravid, og jeg har komt lenger enn jeg noen gang har gjort før... Det er en god følelse!

Lykke til videre for deg også, 1t? Håper du får en til snart! :)

Skrevet

Jeg har ikke hørt noe fra Haugesund etter jeg tok blodprøve på onsdag. Fikk mensen på mandag, negativ test på tirsdag, så har i grunnen innsett at det ikke blir noe denne gang. Eneste som overrasker meg er at mensen var så lite krafitg som den var. Hadde forventet mer. Startet mandagkveld, og var over i dag tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...