Gå til innhold

Dårlig og sure leger, trenger anbefalinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag snakket jeg med gynekologen min for å høre om resultater fra tester. Hun var så sur, sur sur og det var ordentlig kjipt å prate med henne! Hun sa at når jeg ikke fikk noe brev så var alt fint, men jeg hører stadig at folk får brev uansett hvordan resultatene er. Videre så spurte jeg om blodprøve som skal tas snart, og hun svarer ekkelt at jeg MÅ påvise EL først. Men hva hvis jeg ikke har EL, kan ikke vente i det uendelige!!!!!!!!!!!! Jeg trenger tips til hyggelige leger på østlandsområdet omgående, vil ikke tilbake den skrulla...

Håper på svar... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle ikke vært lov til å behandle folk på den måten, spesielt ikke når man er i den situasjonen vi er i.

Det jeg gjorde var at jeg tok en time på Volvat. Kostet flesk. Deretter ble jeg henvist til Bærum sykehus. De gjør ihvertfall så godt de kan.

Lykke til med leting etter ny gynekolog.

Skrevet

tusen takk for svar slitern :) nei, hun gyn var skikkelig ufin! svartelistet!! men uansett, alternativer er å finne ny, men da må jeg igjennom alt har jeg hørt!! orker ikke mer venting, har ikke gjort noe annet enn å vente nå!!! men skal huske volvat... :)

Skrevet

Hei :)

Østlandsområdet er jo ganske stort da..

Men hvis du bor i nærheten av Oslo bør du få en henvisning av fastlegen din, også ringer du til Dr. Åsle Marit Ullern.

Hun er helt fantastisk, og det er henne jeg går til!

Hun kan nok kanskje virke litt sur noen ganger, men det er alltid bra "service" og en liten prat.. Ordner blodprøver, tar ul hver gang jeg er der osv..o

Helt klart verdt et forsøk!

Skrevet

hei, holder til i akershus så det går fint å dra til oslo. var faktisk hos legen idag, og jeg skal henvisning til IVF med mannen min gjennom henn (fastlegen). skal underøke dette videre, så tusen takk :)

tok forøvrig blodprøver idag, er så spent!! føler jeg gjorde hele prosessen gal vei, men det var slik hun gunekologen ville ha det så...

men lykke til fam.plan, håper du får "boller i ovnen" snart! liker så godt det uttrykket :) hold meg underretter på hvordan det går :)

god natt :)

Skrevet

Hvilken rekkefølge er det du har gjort ting i da, som du føler er feil?

Skrevet

Vi bor også i Akershus og valgte å gå rett på privat. Angrer ikke et sekund, det er virkelig verdt det, om man har midlene til det. Vi går på Volvat og de to legene der er bare helt fantastiske. Dr Hallmann og Dr Hazekamp.

Lykke til:-)

Skrevet

Hei Mrs. B!

Dette er notert! Tusen takk! Har fått litt respons på dette men vet ikke hva som skjer foreløpig. Legene sier ikke så mye og det er litt slitsomt. Var det lang ventetid hos dem??

Skrevet

Nå har vi aldri forsøkt oss i det offentlige, men har hørt om mange som har gjort det først, for så å gå over på privat fordi det ikke fungerte. På Volvat var det null ventetid når vi kom inn, de tar deg imot på en søndag om så er tilfelle, og de strekker seg langt for å gjøre ting når du har tid.

Husk at det kan være en veldig slitsom prosess. Hos meg så er det mangel på et hormon som gjør at eggposene mine ikke vokser tilstrekkelig, derfor må jeg tilføre hormoner. I løpet av en periode på ca 7-12 dager er jeg på ultralyd cirka annenhver dag. (MYE!) Det må man for å passe på at eggene utvikler seg som de skal. Det hadde aldri fungert i det offentlige for min del, har hørt om folk som må vente både en og to timer på gangen hver eneste gang de skal på ultralyd... På Volvat får du time med et klokkeslett!

Vi fikk til og med komme inn på "bakrommet" en søndag og så "svømmerne" våre i et mikroskop, det var utrolig gøy! De tar deg virkelig på alvor og jeg føler at vi er i de beste hender. Og det trenger man gjennom en utredningsprosess, for det er tøft nok i seg selv. MEN, det koster selvsagt... Prioriteringssak:-)

Lykke til da!!

Skrevet

hei og takk for svar, ringer volvat tror jeg om det skulle være noe. orker offentlig, mener det, holdt på med det ifm andre ting. takk for tipset!

:)

Skrevet

hei, jeg vil anbefalle privatklinikk på strømmen, alleris, hun er så hyggelig, hun sendte meg fort av gårde til riksen, da jeg ikke fikk el med pergotime, og på riksen gikk det på skinner, fikk fort begynne med menopur så nå sitter jeg her da 6 uke rpå vei;D så glad. men hun på alleris er kjempe hyggelig, har vært til en annen på jessheim, men aldri mere, han var frekk og fæl.

men ta og bytt, man skal ikke måte oppleve sånn syntes jeg da.

klem klemog hun på alleris heter unni larsen, hun tar tlf uansett spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...