catha80 Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har bygd om kombivogna slik at jeg kan bruke sportsvogndelen til jenta vår på 5 mnd. Hun krever å komme opp å se innimellom, men stort sett så ligger hun nede i bagen. Men, bunnen i vogna blir så hard når jeg har tatt ut madrassen, selv om jeg har skinnposen. Problemet er at jeg ikke kan ha madrassen i bunnen og samtidig få på henne selene. Hvordan løser dere dette?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Dette er kanskje å "banne i kjærka", men må du ha på selene når hun er bare 5 mnd.? Hun ligger vel inne i vinterpose og greier, og den fester du vel på vogna? Jenta mi er snart 8 mnd, setter seg greit opp i vogna, men med posen igjen, klarer hun ikke sette seg helt opp selv, så selv om vogna vår funker fint med pose rett oppi og posen har hull til seler, så bruker jeg dem ikke... Burde sikkert, men siden hun sitter godt inne i posen sin når vi er ute så har jeg ikke gjort det enda. Det er jo en stund til jenta di får satt seg opp uansett, så det går nok bra. Og når den tid kommer så legg et skinn med hull til selene nederst, så går det nok bra
Makko med to små gutter Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Mini er 6mnd. Sitter uten seler han og, men får kun sitte på den laveste nivået...Han greier ennå ikke å dra seg opp til full sittestilling ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå