anneli84 Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 noen som vet hvor man kan få kjøpt sesonger fra home and away på nettet? finner ingen nettsteder som har det...
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Du kan gå inn på denne linken: http://www.backtothebay.com/forum/index.php?showforum=103 Her kan du lete etter episoder og laste ned helt gratis!!! Har gjort dette selv og er nå ajour med episodene i australia
anneli84 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 aaaa. supert- har lyst å begynne fra begynnelsen.... har jo fulgt med i ca 10år så blir mye om igjen, men det er kos=)
anneli84 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 jeg fant episodene, men åssen får jeg lastet de ned?
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Du bare klikker på linken som den personen som har lastet opp episoden har lagt ut. Jeg har kun benyttet meg av Megaupload, som mange bruker. Har prøvd noen andre også, men har ikke fått de til å funke. Ofte, jo eldre episodene er, jo vanskeligere er de å finne, men vil tro at de fleste ligger der. Lykke til!!
anneli84 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 fikk til endelig=) tusen takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå