Gå til innhold

kor mykje har dåke lagt på dåke? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 33/34 nå og har gått opp 15 kg. Er kjempe fornøyd jeg...gikk opp akkurat litt over 30 kg sist...og hadde ikke lyst til å gjenta det for å si det sånn ;) Tviler på at jeg går opp 15 kg på 6/7 uker :)

Jeg vet at kiloene går av etter fødsel, med litt trening og vilje! Så håper jeg klarer å riste av meg kiloene denne gangen også :)

Annonse

Er gravid med nummer 3 i uke 35 og har lagt på meg 14 kilo til nå. De andre to svangerskapene har jeg gått opp ca 20 kilo (Gikk 10 og 11 dager over termin). Har imidlertid kommet tilbake i normalvekt uten slanking, så jeg tror jeg trenger disse kiloene til amming...

Jeg var på kontroll sist fredag og har godt opp ca 5 kg. Er i uke 32. Går gravid med nr 3 og jeg har lagt på meg ca 12 kg de andre gangene. Men jeg må si at jeg er veldig kvalm de første 15 ukene og bruker som regel å gå ned endel i den tiden. Hadde nok på hoftene før jeg ble gravid så det er helt OK at vekten ikke tar helt av :-).

Er nå i starten av uke 34 og her gått ned i vekt hele tiden. Kastet opp siden september, null matlyst!!! Har fått intravenøst 2 ganger den siste måneden og det har takk og pris hjulpet så vekten har stabilisert seg. Det hører til skjeldenhetene at en ønsker å gå opp i vekt men det hadde vært helt greit nå, blir så slapp for bebisen tar det den trenger og null overskudd til meg.

Annonse

Hihi.. Eg har lagt på meg 20 er i uke 35+2 nå. La på meg 25 kg forrige svangerskap og da fødte eg 3 uker før termin :) 2 uker etter fødselen var 20 av kiloene borte, så eg er nok bare stappfull av vann. Er nok det denne gangen og, så eg bekymrer meg ikke så veldig. Men dere er heldige dere som ikke går opp så mye.

Det er nok flere enn meg som går opp MYE, men som kansje ikke våger å skrive det her.

Er 32+2 og har gått opp ca 8 kg. Trodde jeg kom til å gå opp mye mer jeg. Men kommer sikkert noen kg til. Virker som om jeg legger på meg et par kg i mnd. Så sa vil det tilsi +4 kg til hvis det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...