missy mamma til jonatan Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 han var på badet og vasket henda sine. så da tenkte eg det var greit. så gikk det 5 min og eg gikk inn for å sjekke hva han drev på med. der møtte eg en liten en med zinksalve i hele ansiktet og håret. fikk vekk det som var i ansiktet . men gud så hvitt åg fettete håret hannes er nå. kastet han i badekaret og vasket med såpe flere ganger. prøvde til og med våterviett i håret. for det vet eg funker å få vekk zinksalve med på kroppen. men det funket ikke så mye der det var hår nei. noen ideer om hvordan eg kan redde håret hannes? og slippe å skinne hodet. haha:p
missy mamma til jonatan Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2009 hehe nei det har eg ikke prøvd. men er ikke det litt sterkt da?
mai mammaen til to Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 hva med olje? det bruker jeg når jeg vasker vekk zinksalven på rumpen
missy mamma til jonatan Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 takk det kan eg prøve
Herkules Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Du har sikker ordnet det, men vi bruker grønnsåpe eller zalo i tørt hår før vi vasker ut når vi bruker olje i hodebunnen (ved psoriasis) masser såpen i håret i tørt hår vask ut og skum igjen. En tommelfinger regel er at skummer det ikke så er det fortsatt fett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå