Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 JIppie, nå har separasjonsangsten slått inn for fullt! Så fort jeg går ut av soverommet hans er det hyl og skrik, og jeg må gå inn igjen. Koser og stryker på ham og han sovner igjen. Lister meg stille ut, det går 1 minutt, vræl og hyl uten like. Inn igjen... Sånn holder vi på i minst 30 min før han sovner og ikke våkner igjen. Og det blir bare verre og verre for hver kveld! Jeg gruer meg nesten til å legge ham! Og på dagen har trasset kommet frem for fullt! Når han skal spise kaster han mat overalt, nekter å åpne munnen, slår, klyper og er vrang. Eneste som han gaper for og spiser pent er fruktmosen! Og han skal IKKE ligge på leketeppet lenger nei, han SKAL sitte på armen eller bli underholdt HELE tiden!! OG når vi skal skifte bleie skyter han rygg, ruller rundt, sparker som juling. Huff, han er jo bare 8 mnd gammel!!! Hva i alle dager skal jeg ta meg til? Han er snill som et lam så lenge vi er rundt ham hele tiden, men så fort han blir sinna så er han jo som den tasmanske djevelen! Viljestyrke lenge leve! Aiaiai:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå